Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 22:22 - Последните думи на един корав мъж
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 14208 Коментари: 38 Гласове:
24

Последна промяна: 06.04.2011 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди десетина дни имах път покрай Народното събрание.Първото което ми направи впечатление беше буйния поток вода, който се стичаше по уличното платно. Идваше от към паметника на Цар Освободител. Около него имаше огромна тълпа. Чуваха се плачове и хлипания. Първото, което ми хрумна беше, че Яне Янев е пукнал водопровода на Б. Борисов, а Станишев обяснява на избирателите си какво ги чака. Приближих се. В тълпата имаше 4 линейки, 1 пожарна, 6 полицейски коли и една циганска хамалска бригада за социалистически труд. Приближих се още. В този момент от тълпата изскочи една жена, метна ми се на врата и изхлипа : „Каква трагедия, какъв шедьовър” … и припадна. За известно време загубих интерес към митинга и се концентрирах върху дамата. Напръсках я с вода, а тя изсъска: „Ще ми развалиш прическата бе, хаймана” и припадна пак. /После пихме кафе и ще се видим пак/. След като я свестих навлязохме в плачещата тълпа и стигнахме до нейният епицентър. На земята беше застинал мъж в позата на Статуята на Свободата. Вместо факла държеше каменна плоча в оранжев цвят. На нея с ярко зелени букви имаше изписани стихове. Мощно „Ааай руууууп” разцепи въздуха. Бригадата за хамалски социалистически труд и групата лекари не можаха да изтръгнат плочата от ръката на мъжа. „Пусни плочата, бе какаванино! Не можем те вкара в линейката” изхлипа един от лекарите….
Приближих се и се наведох над лежащия. Римоанализирай това, Камо - прошепна мъжът- какъв шедьовър, какъв гений..подаде ми плочата и издъхна.
Ама той те познава!!!! Възкликна жената с мен.
Е, познават ме някои хора, не пропуснах да поскромнича аз.
Погледнах плочата, но мъртвецът толкова силно я беше стискал, че вместо името на автора имаше пръстов отпечатък.
А аз изпълнявам всякакви предсмъртни желания, стига да са до литър. Над литър викам други опечалени.
Ето и шедьовъра:
По кабела протече електричество.
Изхвърлило вселената край себе си,
превърнало се в лепкаво количество,
то се протегна, глупаво изплези се,
нахлу дълбоко в мен и ме разтърси.
Не ми го казвай, че е всичко свършено -
защото всъщност вече те възкръснах.

И стори ти се, че е всичко истина.

Засветиха ти уличните лампи,
като звезди, ръце протягащи към тебе,
като светици и любящи майки -
те бяха твоите вселени...
А ти повярва им, разтвори си сърцето
и прати сетне своята искра...
Набираш номера, но дава на заето -
звезда, която вече изгоря.

Звездата в тебе? Тя е черна дупка,
пренасяща ме в другата вселена,
а там животът е красив и хрупкав,
ти вече не си дявол, а сирена.
Опитваш се да бягаш - но напразно,
два гравитона с мене те спояват,
от чувства твоят космос тъй изпразнен,
сега и тук отново се създава...

  Римоанализ от Камо Сутров
Изхвърлило вселената край себе си,
превърнало се в лепкаво количество,
то се протегна, глупаво изплези се,
нахлу дълбоко в мен и ме разтърси.
Авторът има странен доставчик на ел. енергия. Вместо електромер има водомер. Но самата ел. енергия има странно поведение. Държи се като глезена мацка. Колко ли струва киловата?
Не ми го казвай, че е всичко свършено -
защото всъщност вече те възкръснах.
Ей така ставали нещата. Тя си тръгва, Той прави нещо необмислено и я възкресява.
Засветиха ти уличните лампи,
като звезди, ръце протягащи към тебе,
като светици и любящи майки -
те бяха твоите вселени...
А ти повярва им, разтвори си сърцето
и прати сетне своята искра...
Набираш номера, но дава на заето -
звезда, която вече изгоря.
Тук вече съзираме водещата роля на техническия прогрес. Авторът е свързал Лиричната си героиня в мрежата, пуснал и е от оня ток, който се плези и тя светва. Мацката не се дава, минава на нисък волтаж и се прави на телефонна централа. Не иска да е възкръсната или да не е заземена правилно. Токовия удар е изпратил лиричната героиня в Космоса, свети на всички и дава заето. Нищо чудно, щом са те треснали с висок волтаж.
Звездата в тебе? Тя е черна дупка,
пренасяща ме в другата вселена,
а там животът е красив и хрупкав,
ти вече не си дявол, а сирена.
Мераците на автора са очевидни. Черната дупка. Ех….. тези черни дупки. И разни хрупки са му в главата. Вече не е толкова ядосан и вижда в мацката нещо хубаво. Сирена. Ама сирените си нямат черни дупки. Хъм…
Опитваш се да бягаш - но напразно,
два гравитона с мене те спояват,
от чувства твоят космос тъй изпразнен,
сега и тук отново се създава...
Лиричната героиня няма и два грама доверие на автора. Да не е луда? Не иска да я тряскат с електрически ток. И то такъв, който се плези. Баси тока…. Нашия човек е в час със космологията и физиката на елементарните частици и се опитва да мине на субатомен контакт с поялник.
Мацката обаче не е хваната от гората и се изпарява с такава скорост, че се налага авторът да прави космоса на ново.

 




Гласувай:
24



1. deleted-4udovi6teto - Въпрос с понижена трудност:
05.04.2011 22:33
Камосутров, това стихотворение, което анализираш, чие е? Прилича ми на масло от лайна - трудно се яде, но пък лесно се маже! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
2. kamosutrov - Не мисля, че отгатваш
05.04.2011 23:00
анонимен написа:
Валерката на Баба Ягодина Йотовата либето?!

цитирай
3. kamosutrov - За 3. анонимен - Ъхъ, баш на Валерката Станковия е! Личи си по вонята на стари лайна.
05.04.2011 23:03
анонимен написа:
анонимен написа:
Валерката на Баба Ягодина Йотовата либето?!


Запазвам коментарът за после.
цитирай
4. kamosutrov - за 4. анонимен - Ам чи то
05.04.2011 23:05
анонимен написа:
старо гюбре като го разръчкаш на пУезия почва да мирише.
И на Йотовицата на оная й работа. УУУУУУ, гнус!

Имаш отлични познания за вкусовите качества на споменатата.:-))))
цитирай
5. kamosutrov - нали знаеш, че анонимните се трият от системата?
05.04.2011 23:17
анонимен написа:
Благата ли ти изпрати това натуралистично вдъхновение

1/ ако изтриеш това, не те признавам за демократ, какъвто искаш да се изкараш!)

2/ утре ще се логна непременно, за да проверя!

Запазвам ти повоза за влизане с коментар. Не, не е Благовестие. Подценяваш ме. Естествено, че знам автора. Жокерче искаш ли?
цитирай
6. анонимен - Камосутров,
05.04.2011 23:20
от поезия разбираш , колкото и от еволюция.
Чу, позна се, нали, миличък, това е за теб. щото ти си на първа, а тоя стих не е, но твоите са още по-тъпи.


Всеки път, когато блога отворя,
на страница първа се мъдрят безчет
стихове жалки на отровени хора
и лизачите, седнали на първия ред.

Ближат, хвалебстват и задници бършат,
а поетите местни се гърчат от кеф
и псуват, обиждат, китките кършат,
щом някой труда им накаже с "Кенеф!".

Близалки раздават - от сладки по-сладки,
а първият ред се избиват за тях.
"Велико!", "Божествено!" - крякат кат’ гарги
и своите идоли правят за смях.

А надутото Его на наш’те поети-сатрапи
се спуква със гръм - кат’ балон,
и от вътре смърди на стари чорапи,
а мухата нищожна става на слон.

Дерзайте, близачи! Накъде сме без вас?
Ние, циниците жалки, сме вече малцина
и, макар че рядко се чува нашият глас,
срещу тоз глас вий ревете стотина.

Нямате срам, идиоти проклети!
Как не ви дойде на ум, че ставате жалки?
Аз ще ви кажа - на всички поети,
пишете много, щот’ сте ей толкова малки!

Посвещава се на всички онези знайни и незнайни поети и близачи от Първия ред.
цитирай
7. kamosutrov - Танти, не се нервирай. Шедьовърът си е шедьовър
05.04.2011 23:21
анонимен написа:
старческата ти деменция те води със скоростта на скъсан асансьор към дъното, демек към поетичните самозванци. грозна гледка, придворен шут...шут, аут си...смешник

Както виждаш.
цитирай
8. анонимен - Ама не е като това все пак
05.04.2011 23:22
Хей, момиченце сънливо,
погледни навън света,
как се смее всичко живо -
животинки и цветя.
Там пчеличка работлива
сбира вече бял прашец,
а пък зайчето игриво
сплита билки за венец.
Котаранчо тихо мърка,
пак е сънен - още спи,
с лапички очички търка
Ежко с острите бодли.
Трака гларус по стъклото,
ставай, весело дете,
скачай бързо от леглото -
ден усмихнат те зове!

От поезия нищо не отбираш, затова харесваш АПК-то на един гений. Чети стиха на бекс, той
е за него.
Некадърниците аз ги посочих в един друг пост.
Въшкава си от таалант, Йотова. Сега ще ти донеса още шедьоври.
цитирай
9. blackpredator - не беше кабел, проста телефонна жица,
05.04.2011 23:26
Ако Катана беше служителка в пощата,
всеки ден щях да нося колет –
да Му гледам косите и брошката,
и как удря печати навред,
как намокря и лепва им марката
на стотиците чужди писма,
а така ти се иска – във парка
да излезеш, да тръгнеш сама,
да си кажеш – о, Господи, истина! –
аз съм хубава, днес ми е ред –
да вървиш през света – ненаписана
от Чужа – твой клиент и поет,

Това си е козе сирене. Без масло, само казеин...
Диетично... и диуретично...
цитирай
10. kamosutrov - Полигоре, не смогвам да римоанализирам
05.04.2011 23:28
Все пак трябва да вниквам в написаното.
цитирай
11. анонимен - Йотова, ето.
05.04.2011 23:29
9. smile999 - Щастлива съм, че мислиш пак за мен, ...
01.04 10:45
Щастлива съм, че мислиш пак за мен,
омаян от любов по мен умирай,
лети, лети от Него окрилен,
банан ми донеси, тогава тука спирай!:-))))))))))))
цитирай
10. 4udovi6teto - Щастлива съм, че мислиш пак за мен, ...
01.04 10:48
smile999 написа:
Щастлива съм, че мислиш пак за мен,
омаян от любов по мен умирай,
лети, лети от Него окрилен,
банан ми донеси, тогава тука спирай!:-))))))))))))


Тебе мисля непрестанно,
все за тебе паля свещ!
Ще ти донеса банан, но
ти какво ще ми дадеш? :-)))))))))
Чю
шедьовър на маймунската лирика от началото на 21 век.
цитирай
12. kamosutrov - Въпреки атаките стихове няма да пропиша
05.04.2011 23:31
Не,не, не и не!
цитирай
13. анонимен - Бърже, Йотова.
05.04.2011 23:40
Смайли пише ката ден. Сравни нейните помии с анализираните в поста.
Требва да станеш като нея голяма поетеса.
Пламъче мъничко в мене остана
от слънцето есенен дар,
в дълбокото някъде, там е прибрано
в душата - златист кехлибар.

В ракличка малка, зад шест катинара
от лятото зрънце си скрих,
и спомена мил, с китарата стара,
и обичта ни, изпята във стих.

И когато на тебе студено ти стане,
когато почувстваш се сам,
зрънцето мъничко в мене останало
да се стоплиш - на тебе ще дам.
цитирай
14. blackpredator - Полигор,
05.04.2011 23:42
си е Чутовен!

Чу-дя се, как се опитваш преднамерено, да правиш разлика между двамата?
Те са си Чулигор
цитирай
15. kamosutrov - На можеш да оцениш ти силата на гения. Какъв дълбок смисъл и чувства има
05.04.2011 23:50
blackpredator написа:
си е Чутовен!
Чу-дя се, как се опитваш преднамерено, да правиш разлика между двамата?
Те са си Чулигор

в тези редове :
По кабела протече електричество.
Изхвърлило вселената край себе си,
превърнало се в лепкаво количество,
то се протегна, глупаво изплези се,
нахлу дълбоко в мен и ме разтърси.
103 пъти го прочетох и още хълцам от дълбоки и разтърсващи чувства.
цитирай
16. blackpredator - айде, айде,
05.04.2011 23:58
и ти като Самуилов войн:

"Заспах със лявото, но гледах
със дясното що чини..."

и двете ливади са пълни с бурени.
не хълцай, изпишкай се...
цитирай
17. анонимен - Ей това го признавам за велико!
06.04.2011 00:00
blackpredator написа:
си е Чутовен!

Чу-дя се, как се опитваш преднамерено, да правиш разлика между двамата?
Те са си Чулигор



Камосутров, дай му три кила банани!
Чулигор е просто съвършено като израз!
Аз съм възхитен от тоя черен...квото е там, не знам английски.
цитирай
18. kamosutrov - В гугъла си има преводач. Ползвай го
06.04.2011 00:10
polligor7 написа:
blackpredator написа:
си е Чутовен!

Чу-дя се, как се опитваш преднамерено, да правиш разлика между двамата?
Те са си Чулигор


Камосутров, дай му три кила банани!
Чулигор е просто съвършено като израз!
Аз съм възхитен от тоя черен...квото е там, не знам английски.

цитирай
19. yotovava - Съдейки по коментарите,
06.04.2011 07:37
някой тази нощ не е спал от радост, че е увековечен :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Да ти ям бананите! :)))))))))))))))))))
Валя
цитирай
20. анонимен - Скъпа Йотова,
06.04.2011 14:27
1. yotovava - Не само си Божествен, Валери,
13:25
поезията ти е небесна!


Валя
цитирай
2. 4udovi6teto - поезията ти е небесна! Ва...
13:27
yotovava написа:
поезията ти е небесна!


Валя

Хе-хе... проста направа, Валя?
Чу

ето така умъртвихте поезията с още неколцина, и сега, когато вече всички осъзнават това с изключение на вас, и вече хората се срамуват да пишат подобни безумия, ще си се пощите само двамата. И поръчкови постове като този само ще показват в каква тотална изолация сте.
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - 1. yotovava - Не само си Божествен, ...
06.04.2011 15:17
polligor7 написа:
1. yotovava - Не само си Божествен, Валери,
13:25
поезията ти е небесна!


Валя
цитирай
2. 4udovi6teto - поезията ти е небесна! Ва...
13:27
yotovava написа:
поезията ти е небесна!


Валя

Хе-хе... проста направа, Валя?
Чу

ето така умъртвихте поезията с още неколцина, и сега, когато вече всички осъзнават това с изключение на вас, и вече хората се срамуват да пишат подобни безумия, ще си се пощите само двамата. И поръчкови постове като този само ще показват в каква тотална изолация сте.

Ха! Еднсо анонимно мишоче - Полигорче! Набери смелост де, влез при своя Бог Чу като нормален богър :-))))))))))))))))))))))
Нещо не те забелязвам сред хората, прочели постингите ми в последните два часа, няма те в статистиката, Полигор, що тъй?
Ама наистина си анонимно мишоче! :-)))
Ето, убеди се сам:

15:35 - miaa
15:32 - xloris
15:31 - amur
15:31 - holi
15:29 - barona40
15:21 - sherif
15:20 - smile999
15:19 - rustam
15:18 - miaa
15:17 - hristo27
14:48 - xloris
14:04 - zabunova
13:53 - gliptolit
13:51 - kundalini
13:45 - sande
13:44 - aneliqiv
13:41 - osi4kata
13:28 - ili4e
13:24 - yotovava
13:23 - elidea
13:18 - selena1
13:18 - xloris
13:15 - zlodeika
13:14 - zabunova
13:02 - trakalka
12:56 - therainss
12:55 - therainss
12:49 - stir
12:41 - goodbye
12:41 - goodbye

Ейййй... не можеш ти без Бог Чу, и туй то! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
22. анонимен - Ей, Чу,
06.04.2011 15:43
и кво лошо има, ако съм влязъл без ник? Не съм гласувал или коментирал, само съм видял. Освен това един от никовете е моят, аз имам 101 ника, ти намери кой е.
Това са дреболии, важните неща са други, кажи кога и къде ще водим спор на високо равнище, без обиди, а само с аргументи.
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - и кво лошо има, ако съм влязъл без ...
06.04.2011 15:57
polligor7 написа:
и кво лошо има, ако съм влязъл без ник? Не съм гласувал или коментирал, само съм видял. Освен това един от никовете е моят, аз имам 101 ника, ти намери кой е.
Това са дреболии, важните неща са други, кажи кога и къде ще водим спор на високо равнище, без обиди, а само с аргументи.

Има една стара персийска поговорка, Полигоре, та тя гласи: "Като спориш с идиот, гледай той да не спори с тебе!"
Та и аз съм тъй. Не споря с когото и да е.
Чу
цитирай
24. анонимен - Вече си доволен, нали -
06.04.2011 15:58
ето това нещо пак е на първа страница, замърсявайки чистотата.
Това не са коментари, и стихът не е стих, а поредна лигава безвкусица.
Ето това е вредителствато на твоя кръжок.
Сега е трън, която ще ми изтрие коментара, та го слагам тук.
Елементарно, шаблонно, плоско, идеално за текст на чалга парче, като всичко от трън.
1. kapito - бреййййй :) То много талант, много ...
08:05
бреййййй :) То много талант , много чудо!
мислех си, че само аз съм звезда :)
поздрав в движение!
цитирай
2. smile999 - Поздрави, превъплащение звезд...
10:31
Поздрави, превъплащение звездно!:-)
цитирай
3. neprosvet - Много ми хареса!!! Не бъди. . . ...
11:36
Много ми хареса!!!
Не бъди..."падаща звезда"!
Пожелавам ти да станеш...сияеща звезда!
Далечни и сърдечни поздрави, Трънче!:)))
цитирай
4. stela50 - Чудесно е ,Ели ... Бъди щастлива звезда ,мила .
11:54
Поздрав и прекрасен ден !
цитирай
5. otherwise - Жена,
11:59
не може да не е всичко... ;))
цитирай
6. naidobriq - Ти си си блестяща звезда..И възражения не приемам:)))
14:04
Браво Ели.Хареса ми..
Бъди много щастлива Трънче..
цитирай
7. karaiany - Изгаряй го бавно, изгаряй го тихо, ...
14:59
Изгаряй го бавно ,
изгаряй го тихо,
но не и със гръм !
...защото той тутакси
ще хукне - навън !....

Игра с огъня ! :)))
цитирай
8. miaa - Прекрасен стих, Трънче!
15:08
Бъди Звезда и изгаряй с любов:)
цитирай
цитирай
25. анонимен - Първо, ей това е идиотско.
06.04.2011 16:06
4udovi6teto написа:
polligor7 написа:
и кво лошо има, ако съм влязъл без ник? Не съм гласувал или коментирал, само съм видял. Освен това един от никовете е моят, аз имам 101 ника, ти намери кой е.
Това са дреболии, важните неща са други, кажи кога и къде ще водим спор на високо равнище, без обиди, а само с аргументи.

Има една стара персийска поговорка, Полигоре, та тя гласи: "Като спориш с идиот, гледай той да не спори с тебе!"
Та и аз съм тъй. Не споря с когото и да е.
Чу


Второ, не спориш, защото нямаш очи да отречеш, че убиваш поезията с блога си
и ти харесва само да те облизват.
1. yotovava - Не само си Божествен, Валери,
13:25
поезията ти е небесна!


Валя
цитирай
2. 4udovi6teto - поезията ти е небесна! Ва...
13:27
yotovava написа:
поезията ти е небесна!


Валя

Хе-хе... проста направа, Валя?
Чу
цитирай
26. анонимен - А ей тоя блестящ поетически изказ
06.04.2011 16:23
кара човек да се възхити на изящния ти естетически вкус, нали, братко Чу?
1. 4udovi6teto - Въпрос с понижена трудност:
05.04 22:33
Камосутров, това стихотворение, което анализираш, чие е? Прилича ми на масло от лайна - трудно се яде, но пък лесно се маже! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
цитирай
27. анонимен - Влязох си с ника и коментирах,
06.04.2011 16:34
а сега ще повторя за стотен път, Чу, че ей с това, с което си отново на първа страница, за стотен път убиваш поезията - превръщайки блога в чат с пълни безсмислици.
Никой друг освен теб, смайли и трън не снася всеки ден развалени яйца, с които да трови обстановката в сайта.
И какво като си на първа страница? Само ще се вижда от повече хора как осакатяваш изкуството.
1. smile999 - Добро утро, и светъл ден Мастер! Моя ...
08:59
Добро утро, и светъл ден Мастер! Моя вече е такъв, след като прочетох нещо мъжко, истинско!:-)
цитирай
2. 4udovi6teto - Добро утро, и светъл ден Мастер! Моя ...
09:02
smile999 написа:
Добро утро, и светъл ден Мастер! Моя вече е такъв, след като прочетох нещо мъжко, истинско!:-)

Добро утро, Смайли! :-))))))))))
Благодаря за светлите думи!
Чу
цитирай
3. yotovava - БОЖЕСТВЕН СИ, ЧУ!
09:15
:)))))))
Валя
цитирай
4. 4udovi6teto - :))))))) Валя. . . което не е никак ...
09:18
yotovava написа:
:)))))))
Валя

... което не е никак трудно, Валя! :-))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
5. kapito - Ще има да взимаш! :) Аз.
09:31
Ще има да взимаш!
:)
Аз.
цитирай
6. 4udovi6teto - Ще има да взимаш! :) Аз. Важното ...
09:32
kapito написа:
Ще има да взимаш!
:)
Аз.

Важното е, че нямам да давам! :-)))
Чу
цитирай
7. kapito - Ще има да взимаш! :) Аз. Важното ...
09:42
4udovi6teto написа:
kapito написа:
Ще има да взимаш!
:)
Аз.

Важното е, че нямам да давам! :-)))
Чу

Ни са знай...
Аз :)
цитирай
8. 4udovi6teto - Ще има да взимаш! :) Аз. Важното ...
09:49
kapito написа:
4udovi6teto написа:
kapito написа:
Ще има да взимаш!
:)
Аз.

Важното е, че нямам да давам! :-)))
Чу

Ни са знай...
Аз :)

Ти къде зачезна, девойчице?
Изкара зимана на Канарските острови ли?
Чу
цитирай
9. therainss - Ей, на чатче го обърнахте нещо май...
12:56
:)
цитирай
10. 4udovi6teto - :) Нещо против ли имаш? Ммм? :-...
12:58
therainss написа:
:)

Нещо против ли имаш? Ммм? :-))))))))
Чу
цитирай
11. therainss - ааа, хич, не, изобщо, въобще, нищо....
13:03
:)
цитирай
12. 4udovi6teto - :) Споразумяхме се! :
цитирай
28. kamosutrov - Браво Полигоре! Стараеш се! Но не точно това исках
06.04.2011 17:47
Исках пълна сводка кой, какво, кога и къде е влизал и коментирал. Ще го приема за едно добро начало, но..... с оглед бъдещото ти приучаване към стриктно спазване на изисквнията... Днес ще напишеш само 50 пъти " Чудовището е велик поет". Пак на ръка.
цитирай
29. kamosutrov - Аз съм умерено скромен човек и тази слава не ме блазни. Освен това е лесно да
06.04.2011 17:56
анонимен написа:
Благодаря Ви! Вие сте моят идол! Поздравявам Ви с нещо по Ваш вкус:
http://sekirata.blog.bg/poezia/2011/04/06/zashto-kajete-da-ne-pisha.723602

римоанализираш гениални рими.
Само погледнете какъв дълбок смисъл и вселенска философия се спотайва в този стих "По кабела протече електричество...".Аз ще се обърна към НЕК, ЧЕЗ и ЕОН, за да спонсорират издаването на една стихосбирка.
За да привлека вниманието и на " Софийска вода" ще посъветвам автора да спретне ода в следния дух:
"По водопровода пуснаха водата,
Дееейби кранът незатегнат,
с жена ми джапкаме си двама..."
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Исках пълна сводка кой, какво, кога ...
06.04.2011 18:18
kamosutrov написа:
Исках пълна сводка кой, какво, кога и къде е влизал и коментирал. Ще го приема за едно добро начало, но..... с оглед бъдещото ти приучаване към стриктно спазване на изисквнията... Днес ще напишеш само 50 пъти " Чудовището е велик поет". Пак на ръка.

Малко е 50 пъти, Камосутров, нека поне да са 69! Колкото до синтезирането на коментарите от архиваря на БЛОГ БГ Полигор, той ми прилича на тия - легналите полицаи - хем регулира скоростта, хем, да го сгазиш, е приятно!
Пък и той се кефи, като гледам, щото битият и е....т насита нямат :-))))))))
Чу
цитирай
31. анонимен - Йотова, понеже,катана, и този ник е твой,
06.04.2011 21:34
веселяк , както е известно, е мой лют противник. Спорим винаги с него. Но за разлика от теб той се съгласява с мен по най-важното - за замърсителя на блога Чу. Ето какво пише веселяк:

"Що се отнася до Чу. Още първия месец след регистрацията си му казах, че не разбирам и не споделям идеята да се благодари на всеки за всичко. Това, малко или много изкривява действителността и намирисва на стремеж към първа."
Ето тая мания за първа, паунското перчене, грандоманията, простащината, видна от коментарите му по мой адрес, са обект на критиките ми.
Чудовището и тия около него са бич за поезията, ядрена катастрофа.
И колкото и да си се духате взаимно, това не променя факта, че ЧУ е ВРЕДЕН за всички читатели с умишленото убийство на поезията - и най-ваче за малолетните читатели.
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - веселяк, както е известно, е мой лют ...
06.04.2011 21:46
polligor7 написа:
веселяк , както е известно, е мой лют противник. Спорим винаги с него. Но за разлика от теб той се съгласява с мен по най-важното - за замърсителя на блога Чу. Ето какво пише веселяк:

"Що се отнася до Чу. Още първия месец след регистрацията си му казах, че не разбирам и не споделям идеята да се благодари на всеки за всичко. Това, малко или много изкривява действителността и намирисва на стремеж към първа."
Ето тая мания за първа, паунското перчене, грандоманията, простащината, видна от коментарите му по мой адрес, са обект на критиките ми.
Чудовището и тия около него са бич за поезията, ядрена катастрофа.
И колкото и да си се духате взаимно, това не променя факта, че ЧУ е ВРЕДЕН за всички читатели с умишленото убийство на поезията - и най-ваче за малолетните читатели.

Като ти чета коментарчето, Полигор, си казвам, че и празните глави са пълни с мозък.
Но защо? :-)))))))))))
Чу
цитирай
33. анонимен - Възразяваш ли на
06.04.2011 21:56
написаното от веселяк? Ако не си съгласен с тезата ми, обори я, а не дрънкай глупости, става ли?
цитирай
34. анонимен - Така си кажи, бе Полигорчо
06.04.2011 22:45
polligor7 написа:
веселяк , както е известно, е мой лют противник. Спорим винаги с него. Но за разлика от теб той се съгласява с мен по най-важното - за замърсителя на блога Чу. Ето какво пише веселяк:

"Що се отнася до Чу. Още първия месец след регистрацията си му казах, че не разбирам и не споделям идеята да се благодари на всеки за всичко. Това, малко или много изкривява действителността и намирисва на стремеж към първа."
Ето тая мания за първа, паунското перчене, грандоманията, простащината, видна от коментарите му по мой адрес, са обект на критиките ми.
Чудовището и тия около него са бич за поезията, ядрена катастрофа.
И колкото и да си се духате взаимно, това не променя факта, че ЧУ е ВРЕДЕН за всички читатели с умишленото убийство на поезията - и най-ваче за малолетните читатели.

че Валя ти е неистовия мерак. Иначе нямаше да ходиш по мен, като клисар. Ще те разочаровам. Не съм Валя. Т.е. не съм болен от твойта болест. Да говоря сам със себе си.
цитирай
35. анонимен - А бе, катана,
06.04.2011 22:57
това е сарказъм -намеквам, че според теб аз съм с разни никове, аз пък твърдя, че ти си йотова.
Има специален пост за теб и чу, що не се включите,, както аз правя в твоиите за мен?
Изобщо, всичко е ясно.
Не аз и не ти осакатихме поезията, понеже ти слава Богу, не пишеш стихове.
Обяснявам ти от 3 месеца, че поезията е обругана и осрана точно от Чудовището - самият той споменава " лайно".
Докато обмисляш новия пост за мен, това наизусти горе за лизачите.
То е просто гениално и се отнася именно за него., а ти си от първия ред, по-точно в ложата.
А фактът, че освен Чу и Йо никой не се включи в кампанията, е показателен.
Няма защитници на войнстващата простотия.
цитирай
36. kamosutrov - Ако продължаваш така, ще пропиша стихове и ще си седя вечно на първа страница
06.04.2011 23:48
polligor7 написа:
това е сарказъм -намеквам, че според теб аз съм с разни никове, аз пък твърдя, че ти си йотова.
Има специален пост за теб и чу, що не се включите,, както аз правя в твоиите за мен?
Изобщо, всичко е ясно.
Не аз и не ти осакатихме поезията, понеже ти слава Богу, не пишеш стихове.
Обяснявам ти от 3 месеца, че поезията е обругана и осрана точно от Чудовището - самият той споменава " лайно".
Докато обмисляш новия пост за мен, това наизусти горе за лизачите.
То е просто гениално и се отнася именно за него., а ти си от първия ред, по-точно в ложата.
А фактът, че освен Чу и Йо никой не се включи в кампанията, е показателен.
Няма защитници на войнстващата простотия.

Като те чета, хич няма да е трудно. Ще въведа нов жанр. Строително ремонтна и битовопочистваща поезия. Ще напиша ода за водопроводчика и балада за асансьорния техник. Лиричната поема "Както си тупах килима, тъй ме подмина, бе рожбо" ще стане химн на всички подтиснати мъже.
Че може ли някой да вземе думата от тебе? Като пипнеш клавиатурата, нямаш спиране.
цитирай
37. анонимен - Ами аз това целя -
06.04.2011 23:53
да пропишеш и ти. А веселяк прекрасно го е казал - само той има разум и осъзнава Чу, ето виж:

"Който поставя въпрос. Каква в крайна сметка е идеята на писаното слово? Да служи някому, или да възпитава околните? Позицията ти е дезертьорска. Сори. Така мисля."

Чу е дезертьор. Просто и ясно.
Айде иди го пофали де, пък и в двата поста против него се отбий.
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - това е сарказъм -намеквам, че сп...
07.04.2011 17:43
kamosutrov написа:
polligor7 написа:
това е сарказъм -намеквам, че според теб аз съм с разни никове, аз пък твърдя, че ти си йотова.
Има специален пост за теб и чу, що не се включите,, както аз правя в твоиите за мен?
Изобщо, всичко е ясно.
Не аз и не ти осакатихме поезията, понеже ти слава Богу, не пишеш стихове.
Обяснявам ти от 3 месеца, че поезията е обругана и осрана точно от Чудовището - самият той споменава " лайно".
Докато обмисляш новия пост за мен, това наизусти горе за лизачите.
То е просто гениално и се отнася именно за него., а ти си от първия ред, по-точно в ложата.
А фактът, че освен Чу и Йо никой не се включи в кампанията, е показателен.
Няма защитници на войнстващата простотия.

Като те чета, хич няма да е трудно. Ще въведа нов жанр. Строително ремонтна и битовопочистваща поезия. Ще напиша ода за водопроводчика и балада за асансьорния техник. Лиричната поема "Както си тупах килима, тъй ме подмина, бе рожбо" ще стане химн на всички подтиснати мъже.
Че може ли някой да вземе думата от тебе? Като пипнеш клавиатурата, нямаш спиране.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 592078
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930