Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 09:54 - Мъжка рецепта за лесен кейк
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 1800 Коментари: 3 Гласове:
9



Взимам от хладилника 10 яйца, оставям седемте здрави на масата, споменавам майката на яйцата и майката на майката на яйцата, изтривам пода и следващия път си обещавам да бъда по внимателен.
Взимам голяма купа разбивам в ръба яйцата и изсипвам тяхното съдържание в купата.

Изчиствам масата и столовете от жълтъците, пак споменавам родителите на яйцата и си обещавам да бъда по внимателен следващия път.

И така, имам 5 жълтъка в купата.

Взимам миксера, слагам му накрайниците за бъркане и разбивам жълтъците. Нищо, пробвам пак да поставя накрайниците....Сега разбивам. Миксера също има родители…

Измивам си лицето, шията, ръцете и гърба, махам жълтъка от ушите.

И тъй, сега имам в купата 2 разбити жълтъка, колкото и са ми необходими за кейка.

Сега облепвам стените и прозорците на кухнята с вестници, покривам мебелите с някакви стари тъкани...

Време е да добавя брашното. Сипвам в чаша 200 грама, изсипвам чашата в купата при жълтъците, останалите 800 грама внимателно събирам и връщам в пакета.

След като се убедя, че стените и прозорците са наистина добре облепени, започвам разбиването на сместа.

Вземам душ.

Вземам 4 големи ябълки и остър нож, предварително съм изтичал до аптеката за йод, пластир и бинт.

Време е да пристъпя към чистенето на ябълките, обработвам палеца с йод и го бинтовам. Нарязвам ябълките на кубчета и помня, че са ми необходими 2 ябълки, така, че в процеса на приготвянето може да изям само половината, обработвам с йод показалеца и средния пръст и ги бинтовам.

Единствената останала и вече нарязана на ленти ябълка я прибавям в купата. Останалите ги събирам от земята и ги изхвърлям.

Разбърквам отново с миксера, измивам хладилника, защото ако засъхне се мие трудно.

После изсипвам готовата смес в леко намазана с олио тава и я слагам във фурната.

Изчаквам час и ако няма видими промени включвам фурната.

Като се събудя, не звъня в пожарната, а отварям прозорците и фурната.

След всичко преживяно отивам в близката кръчма.




Гласувай:
9



1. smile999 - Уффф, голям кошмар, чак на мен ми ...
01.04.2011 10:58
Уффф, голям кошмар, чак на мен ми стана притеснено...;-))))))))))))))
цитирай
2. karambol5 - Някой да не ме е гледал докато готвя ...
01.04.2011 12:22
Някой да не ме е гледал докато готвя ?:))))))))))))))))))
цитирай
3. milamam - :))))))))))))))))))))))))))...
01.04.2011 20:03
:))))))))))))))))))))))))))
ако имаше икона, дето се търкаля, както в скайпа, щях да я метна...
така хубаво ме разсмя със сълзи, благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 592023
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930