Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 10:40 - Официално обръщение към Павел Горинов – Полигор
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 20494 Коментари: 46 Гласове:
25

Последна промяна: 17.07.2011 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Между лудостта и гениалността има само една крачка. Направи я, бе Полигоре! От името на целокупното блогарство те моля! Хвани се в ръце и я направи тази крачка!
Ти си велик, Полигоре! Най-великия! Ти си откривателят на стила „ Онанистична поезия”! Само на тебе може да ти дойде идеята да посвещаваш стихове на твой женски акаунт и от него да си се обичаш! Страхотно, нали !??
Хвала Павле! Хвала, Горинов! С това ще оставиш следа в лириката!
Не стига, че зарази с римофилия Кушел, Рустам и Пантелеев, ами и подължи да генерираш акаунти. Разбирам, че на върха на твоя талант си самотен и обичаш да говориш с интелигентни хора, но недей да създаваш впечатление за симпозиум на тема „ Аз, Полигор съм гениален, а другите поети са пълни боклуци”. И да си говориш сам. Твои фенове са разочаровани, че не могат да се доберат до думата и да те похвалят. Дай им възможност! Аз се опасявям, че додето си кажеш добрутро от всичките си превъплъщения, и денят ще е свършил. Остави си време и за поезия. Аз и останалите ти почитатели искаме и други Андромахи да си размахат сутиените. Ръчкай литературния кръг ПоПаКуРу да твори! Да генерира рими и да завладее Блог Бг с неповторимия си талант. Ако изпуснеш Рустам от погледа си, той започва да недоумява. Ръчкай го да пише рими. Нека по-често си спира погледа на голите унгарци и техните пишоци.
Само ни обясни, каква е тази страст към женски никове? И това натискане да ми пристанеш? Аз съм хетеро, Полигоре! Време е да го запомниш.
В своето преклонение към твоята недостигната гениалност, ти давам един съкратен списък на твои профили. Да не си ги забравил?
poligor
polligor7
poligor2
prizrakyt
tanatos
maroder3
kanibal
tiberuis3

kandito
yotovata
kamosutrova
ananela
ketbaloo
yotovaa
baronesa40
podlost
katanata
kanibalyt
omir
И още мноооооооооогоооооооооо , /ама не ми се търси/.
Йееееееее! Ама и песничка имало за него!






Гласувай:
29



1. yotovava - Оооо,Камо,
17.07.2011 11:23
ооо, Сутров!
Само толкова ли. Че те полигорите са от 1 до 7, добави ашока, ашока7, мръсния задник...
Интересното е като се погледне в огледалото какво вижда - мъж или жена. Това ми напомня един готин комедиен филм с Лесли Нилсен - Всичко от мен - където една умираща девойка се всели в тялото на готин пич...
Представяш ли си го !!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. kamosutrov - Представям си го с тендовагенит
17.07.2011 11:40
и на двете ръце. А, нямам толкова време, че да ровя из блога и да го издирвам. Това е предостатъчно за една психиатрична характеристика.
цитирай
3. vishnichka - От толкова много сложни връзки,
17.07.2011 11:53
очаквам всеки момент да се появи и виртуално бебе в блог.бг... Само да кажа, че идеята е стара, защото преди около две години мисля, тук се появи едно такова, беше много симпатично и наистина забавляваше...
:)))
цитирай
4. kamosutrov - Не знам дали ще го докара до бебе.
17.07.2011 12:28
Да си се самоо.....бслужва.:-)))))))))) Ама е факт раждането на новия творчески кръг /колектив, както обичаха да казват, "другарите"/. Бъхтат лирика, та пушек се дига. Леле, да пропусна нещо...:-))))))))
цитирай
5. yotovava - Чакайте сега,
17.07.2011 12:49
това с бебето е само хипотетично, нали?
Не че не се дели като амеба, ама .... :)))))))))))))))
цитирай
6. lidislidis - Naistina otvratitelno i glupavo !
17.07.2011 13:11
Kogato glupak se poburka e taka. Govori si s nikovete.t.e sus sebe si.
Ne razbiram samo, kak moderatorite na saita dopuskat vseki den tazi pokanost ludost i agresia na tozi jalak i bolen tip. Vse pak e sait, makar i bulgarski, a ne e ludnica.
Nema smisul da go kani6 da prekra4i granicata na ludostta. Otdavna e prekra4ena ot nego i moderatorkata plovDIVSKA MASTIA.
Tozi propadnal i bolen 4ovek ne e za neta i ne biva da turpim agresiata i ludostta mu vseki den...Toi vredi na vsi4ki i na sebe si. NE BIVA DA MUL4IM! VUN OT BLOGA!
AZ IMAM OSNOVANIE DA GO KAJA !
цитирай
7. vishnichka - Абе, "раждането" тук не е проблем,
17.07.2011 13:11
грижата и възпитанието после е...
:)))
цитирай
8. yotovava - ХА, НЕ БИЛО ПРОБЛЕМ "РАЖДАНЕТО"
17.07.2011 13:23
Че при него всичко е на парченца - ще ти откъсна парченце облак, утро, небе.
Това си е жив кошмар!
цитирай
9. lidislidis - Pazi , Boje ot gennouvredeni bebeta!:(
17.07.2011 13:28
vishnichka написа:
грижата и възпитанието после е...
:)))

Mogilino gi o4akva!
Pazi, Boje ot izrodeni mutanti s gennozalojeni osobenosti!(
цитирай
10. анонимен - Камосутров, бесен си, нали?
17.07.2011 13:36
Кръв пикаеш. И само Йотова и Лидис ти пригласят.
Долно лъжеш, освен че си жалък.
Тези никове не са мои, докажи, че са мои.
Наистина си какъвто те пише Рустам.

цитирай
11. kamosutrov - Вишничке, за човек, който сам си е булка
17.07.2011 13:39
възпитанието не е проблем.:-))))))))))))))))
цитирай
12. kamosutrov - Вале, ама не скъса сутиена на Андромаха на парченца
17.07.2011 13:41
Така се надявах.... :-)))
цитирай
13. yotovava - 11. kamosutrov - Вишничке, за човек, който сам си е булка ...
17.07.2011 13:44
Страхотно прозрение, Камо,
предполагам следващото му стихо ще бъде

Сам съм си булка
цитирай
14. kamosutrov - Полигоре, не съм бесен. Забавлявам се
17.07.2011 13:47
като ви изнервям. Много сте готини.:-)))))))))))) Тук си имам и други приятели с които е истинско удоволствие да накараме дървеняци, като вас да пропишат рими. Нещо като в детската градина: "Хайде деца, да си измислим стихчета". Пупе, вземи ги под ЧУдовишно гениалния си талант и ги ошлайфай. И разпредели ролите. Един да махне гащите на Хера, друг тениската на Артемида, а третия да потърси... на Минотавъра.... онова, което гледа на голите унгарци. Все е кяр и ..рими, рими.. Ехаааааа!
цитирай
15. kamosutrov - Полигоре, много си прост!
17.07.2011 13:49
Кажи едно "благодаря" за песничката, бе еееееееееееей!
цитирай
16. kamosutrov - Лиде, ако имаш кола /аз нямам/
17.07.2011 13:52
скоро ще си я караш с изпиканите нефтопродукти от Творческия колектив! Насам Народе! За всички ще има!
цитирай
17. kamosutrov - :-))))))))))))))))))))))))))
17.07.2011 13:53
yotovava написа:
Страхотно прозрение, Камо,
предполагам следващото му стихо ще бъде

Сам съм си булка

Но ме боли ръката...
цитирай
18. lidislidis - Dokazano e, 4e sa tvoi , kakto e dokazano i koi iztri bloga mi ot zloba i za kef na k...te ot bloga
17.07.2011 14:01
poligor написа:
Кръв пикаеш. И само Йотова и Лидис ти пригласят.
Долно лъжеш, освен че си жалък.
Тези никове не са мои, докажи, че са мои.
Наистина си какъвто те пише Рустам.



Razbira se,`4e ste komentiram v blogove na sublogeri, da ne iska6 da se sveda do nivoto ti i da komentiram teb bednite ti poznania i psihotvoreniata ti? Sam si se komentira6 ...i 4at pat plovDIVSKATA ti bolna drujka,stanala za smeh, kato teb v bloga !
Bol-bol-bokl- bol-gena-tova si !
цитирай
19. анонимен - Ами щом това ти са забавленията - значи си по-зле, отколкото мислех.
17.07.2011 14:03
kamosutrov написа:
Кажи едно "благодаря" за песничката, бе еееееееееееей!


Само че аз ти казвам, че това не е са мои никове и ти лъжеш най-долно.
Докажи бе, че са мои.
Айде да цитираме Лидис - добрите блогери пишат за важни неща, лошите - за други блогери.
Ти си най-долното стъпало на тая категория - обсебен си от мен.
Наистина се погрижи за психическото си здраве.
Иначе с тоя постинг само доказваш тезите ми за теб, които изложих в постинга на Рустам.
Пиши за мен всеки ден, Камо.Лошо няма, само че си долен лъжец, ама ти си го знаеш.
Покажи факти, че никовете са мои -иначе си влечуго.
цитирай
20. lidislidis - ;))) 3 koli taman imam !;))) motorna lodka i skoter4e:))
17.07.2011 14:09
kamosutrov написа:
скоро ще си я караш с изпиканите нефтопродукти от Творческия колектив! Насам Народе! За всички ще има!

No izpolzvam samo ka4estveno gorivo(benza- 98 i gaz);))))
цитирай
21. kamosutrov - Е, не става. IP - то е лична инфо.
17.07.2011 14:09
Не се паникьосва, няма да го кажа на никой. Това си е ... поверително. Хайде се, приятно пеняване, аз ще обядвам.
цитирай
22. kamosutrov - Като стигна до пречистен керосин, ше ти кажа.:-))))))))
17.07.2011 14:10
lidislidis написа:
kamosutrov написа:
скоро ще си я караш с изпиканите нефтопродукти от Творческия колектив! Насам Народе! За всички ще има!

No izpolzvam samo ka4estveno gorivo(benza- 98 i gaz);))))

За сега Пупито е на А 96.
цитирай
23. lidislidis - Tvoi stil e da plagiatstva6 i krade6 4ujdi misli, poradi lipsa na tvoi !!!;)))
17.07.2011 14:16
poligor написа:
kamosutrov написа:
Кажи едно "благодаря" за песничката, бе еееееееееееей!


Само че аз ти казвам, че това не е са мои никове и ти лъжеш най-долно.
Докажи бе, че са мои.
Айде да цитираме Лидис - добрите блогери пишат за важни неща, лошите - за други блогери.
Ти си най-долното стъпало на тая категория - обсебен си от мен.
Наистина се погрижи за психическото си здраве.
Иначе с тоя постинг само доказваш тезите ми за теб, които изложих в постинга на Рустам.
Пиши за мен всеки ден, Камо.Лошо няма, само че си долен лъжец, ама ти си го знаеш.
Покажи факти, че никовете са мои -иначе си влечуго.


Dnes si agresiven i ne izpolzvai moi misli , dori,kato citati.Ne ti otivat.V razrez sa s teb, ti si ot 3 vid blogeri s niz6e blogerstvo, opisva6ti samo sublogeri i pokazvasti nasranite si ga6ti si v bloga seki den!:)
Kvo te boli, 4e davam komentari na Kami??
цитирай
24. lidislidis - ;)))) Toi si pada po menteta A,A,A,A,AAA- ta
17.07.2011 14:31
kamosutrov написа:
lidislidis написа:
kamosutrov написа:
скоро ще си я караш с изпиканите нефтопродукти от Творческия колектив! Насам Народе! За всички ще има!

No izpolzvam samo ka4estveno gorivo(benza- 98 i gaz);))))

За сега Пупито е на А 96.

da, prav si, 4e osven vtora upotreba sa i evtini i neka4estveni :))))
Mnogo vreme mu otdelihme, na tozi nizsh i beden "tvorec" !
Priqten den na vsi4ki, az otivam po moreto da se razhoda s kef:)))
цитирай
25. анонимен - Полигоре, ти си от хората, дето - ...
17.07.2011 14:40
Полигоре, ти си от хората, дето - крадецът вика, дръжте крадеца.
Точно каза, Валя, ти си амеба.
А и още нещо.
Всичко това, ще ти изиграе лоша шега, не се бий толкова по гърдите, защото нито си с овцете - овца, нито си с лъвовете - лъв и никога няма да станеш, колкото и да ти се иска.
Толкова си безличен, че чак - невидим.
Не знам за Камо, ама Ти, ти си болен, наистина Си!
Пък сега - плюй, дете, плюй колкото си искаш!
Смешен си, наистина!
Чудя му се на автора, дали забавлявайки се, няма да си лепне нещо от теб!
Камо - пазете се!
цитирай
26. анонимен - Секс ли предлагате тук?
17.07.2011 16:53
цитирай
27. kamosutrov - Сега, сериозно по темата. Не съм против Полигор-човека /всеки може да изтрещи психически/
17.07.2011 16:55
анонимен написа:
Полигоре, ти си от хората, дето - крадецът вика, дръжте крадеца.
Точно каза, Валя, ти си амеба.
А и още нещо.
Всичко това, ще ти изиграе лоша шега, не се бий толкова по гърдите, защото нито си с овцете - овца, нито си с лъвовете - лъв и никога няма да станеш, колкото и да ти се иска.
Толкова си безличен, че чак - невидим.
Не знам за Камо, ама Ти, ти си болен, наистина Си!
Пък сега - плюй, дете, плюй колкото си искаш!
Смешен си, наистина!
Чудя му се на автора, дали забавлявайки се, няма да си лепне нещо от теб!
Камо - пазете се!

Против агресивната и крещяща простотия и простащина съм. Отворете който е да е от Полигор-профилите ище видите от какво е обсебен. Чудовището, Барона,Валя, Смайли, Бизкочо и последно време, аз. Е, аз му давам повод. Но преждеизброените имат една ужасяващо лоша черта. По-добри и по талантливи поети са от него. За Кушела, какво... или добро или нищо. Поне се пъне лъжливата му пропаганда да е шарена. Изживява се като еднозначната истина и демонстрира блогов аристократизъм. За Лъжливото Чушкарче Пантелеев? Лъже, маже, неграмотник и ограничен човечец. Рустамът? Е, разбрах да него, че е бивш милиционер и настоящ даскал или възпитател. Това вече е страшно. От един бегъл преглед на постовете му, са вижда нивото на българския учител./Ако е такъв, разбира се/. Ако Рустам е даскал във твоето училище, ща си дадете ли децата в него? Апропо, и Полигорът е бил учител. Така разбрах.
Тия хора са представителна и гласовита извадка на средната маса жители на българската територия и ако н вдигаха гюрултия, щяха да бъдат незабележими.
цитирай
28. kamosutrov - Какво да ти кажа.... Намини по-късно и си зареди колата с А98
17.07.2011 17:34
26. samoletpepasnet - Секс ли предлагате тук?
samoletpepasnet написа:

Ще има 4 колонки.
цитирай
29. cefulesteven - Снощи за пръв път, от години, пос...
17.07.2011 17:42
Снощи за пръв път, от години, посегнах с мишката и маркера ми беше вече върху заглавието на Рустам, но не ми стигна силата да натисна. Едва снощи осъзнах колко съм погнусен. И това не е от скорошните нападки срещу мен. Честно, това което разбрах за "онзи постинг" от няколкото контрапоста по-скоро ме разсмя. Само ми стана тъпо, по същата причина, която изтъкваш и ти. Имало е случаи, когато умишлено съм избягвал да вляза в този блог. Не са ми били необходими кой знае какви усилия на волята, но съм си казвал: "не бива". Защото знам какво търси с подобни теми: моето посещение. И твоето. И всяко едно. Вниманието. Има и нещо друго: в литературен сайт Бунтарите има една категория във форумите: "Зараза". Тази категория не се модерира. Постинги предизвикващи подобни настроения, каквито по принцип тези на Рустам се слагат, точно в "Зараза", защото единственото противопоставяне на една зараза е да се изолираш от нея. Намерам за много удачно решение, а с течение на времето съм станал толкова гнуслив, че наистина не ми стигнаха снощи силите. Но от горните редове, които се четат ми стана ясно достатъчно. Голям моралист го дава, а в темата с псувните, която визира, нормален човек не може да не се изпсува. Видях в темата ти и човек с много класи над естетичния ръст на Рустам. Имам предвид Славимир Генчев. И не само той. Не може след тези истини, които всеки българин си ги знае, вътрешно поне да не се изпсува.

Поздрави от мен.
цитирай
30. kamosutrov - Стеф, майната им, бе
17.07.2011 18:27
cefulesteven написа:
Снощи за пръв път, от години, посегнах с мишката и маркера ми беше вече върху заглавието на Рустам, но не ми стигна силата да натисна. Едва снощи осъзнах колко съм погнусен. И това не е от скорошните нападки срещу мен. Честно, това което разбрах за "онзи постинг" от няколкото контрапоста по-скоро ме разсмя. Само ми стана тъпо, по същата причина, която изтъкваш и ти. Имало е случаи, когато умишлено съм избягвал да вляза в този блог. Не са ми били необходими кой знае какви усилия на волята, но съм си казвал: "не бива". Защото знам какво търси с подобни теми: моето посещение. И твоето. И всяко едно. Вниманието. Има и нещо друго: в литературен сайт Бунтарите има една категория във форумите: "Зараза". Тази категория не се модерира. Постинги предизвикващи подобни настроения, каквито по принцип тези на Рустам се слагат, точно в "Зараза", защото единственото противопоставяне на една зараза е да се изолираш от нея. Намерам за много удачно решение, а с течение на времето съм станал толкова гнуслив, че наистина не ми стигнаха снощи силите. Но от горните редове, които се четат ми стана ясно достатъчно. Голям моралист го дава, а в темата с псувните, която визира, нормален човек не може да не се изпсува. Видях в темата ти и човек с много класи над естетичния ръст на Рустам. Имам предвид Славимир Генчев. И не само той. Не може след тези истини, които всеки българин си ги знае, вътрешно поне да не се изпсува.

Поздрави от мен.

Ония нещастници само в това ги бива.
цитирай
31. анонимен - хм,даа
17.07.2011 19:19
и джулиано с разни номера отзад също са полигорови никове. стопроцентово сигурен съм, защото с подобни се подвизава в други сайтове и там си публикува "стиховете"
цитирай
32. анонимен - Айде спри да се надуваш вече. Ще се ...
17.07.2011 19:40
Айде спри да се надуваш вече. Ще се наакаш. Щеше да разказваш нещо за колайдера, но на теб от глупости не ти остава време за нещо смислено.
Аз действително съм аристократ. И стой мирно, като ти говоря!
цитирай
33. анонимен - 1. Полигор твори, Катана му прави пиаркампания.
17.07.2011 22:38
2. Полигор утре ще пусне стих, Катана - псувня.
3-Полигор е творец, Катана е обсебен от полигор чудераст.
3. Полигор е причината за съществуването на Катана, иначе за нищо не става.
4. Полигор е четен от ценители, Катана - от Йотова и Лидис.
5. Полигор е нещо, Катана - нищо.
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - !
17.07.2011 22:52
:-)
цитирай
35. lidislidis - Koi si ti, da petni6 s obidi postoqnno ot 10000 nika blogerite i men????
17.07.2011 23:09
poligor написа:
2. Полигор утре ще пусне стих, Катана - псувня.
3-Полигор е творец, Катана е обсебен от полигор чудераст.
3. Полигор е причината за съществуването на Катана, иначе за нищо не става.
4. Полигор е четен от ценители, Катана - от Йотова и Лидис.
5. Полигор е нещо, Катана - нищо.


Vseki ti komentar ot vsi4kite ti nikove e prosta6ki , obiden i zloben...
Bloga mi iztri , za da stane6 '4eten' PRODALJAVA6 UMI6LENO da lee6 smrad s intrigi i obidi.Koi ti dava tova pravo da petbi6 blogeri i men???
kakvo si= se vijda ...STIGA VE4E ! BLOGA NE E LUDNICA, KAKVATO TI E NUJNA OTDAVNA!
KAKVO TVORI6?
GOVORI6 SI SAM S NIKOVETE SI I PLISKA6 OBIDI I PROSTA6TINA IZ BLOGA!!!
цитирай
36. анонимен - Е, не така, де!
17.07.2011 23:30
От гениалността до лудостта има една крачка, ама от лудостта до гениалността има пропаст. Или най-общо казано - една крачка, но над пропаст! Пък никовете са повечко. А над пропасти трудно се скача. Иначе - що да не си посвещава стихове? В края на краищата в това пространство може да си разиграва роличките на един интерактивен роман. Да създава персонажи с конфликти между тях, или обратното, и т.н. и т.н. Проблемчето е, че с тази "поетика" от края на 19 и началото на 20 век до никъде не може да стигне.
Маринеро
цитирай
37. spass - :)
18.07.2011 00:25
С първото изречение от постинга съм съгласен, но с второто - НЕ! Лудостта не е първопричина за гениалността. Така, че не е нужно да призоваваш един болен човек да става гений, защото това е невъзможно.
Полигорчо си е болен, това е ясно дори и на тези, които го поддържат. Ясно е и на самия него, защото си пази "жълтата" книжка от Пловдивската психиатрия. Човекът не е виновен - такъв си е. Освено това си е откровено луд. Кой друг би си направил сам толкова никове? Кой би се забавлявал сам да си пише коментари като коментарите между "Сър Пол" и "Баронеса...к`ва беше"?
Но пък е интересно да се посмеем за негова сметка. Ако не беше толкова нагъл, бих го защитил от всякакви нападки, защото наистина си е болен, но той е върхът на наглостта и затова ми е интересно да се посмеем заедно.
Малко криво ми става като гледам как му отнемате удоволствието да е ЕДИНСТВЕН и ГЕНИАЛЕН в този сайт. Горкият! Толкова усилия положи да изгони стойностните автори от тук, а вие...
Ако Катана и Йотова се махнат от сайта (или ако ги изтрият служебно), сайтът с гордост ще се нарича ПОЛИГОР.бг.
цитирай
38. kamosutrov - В 2 пише стихове, в 32 псува другите.
18.07.2011 00:27
анонимен написа:
От гениалността до лудостта има една крачка, ама от лудостта до гениалността има пропаст. Или най-общо казано - една крачка, но над пропаст! Пък никовете са повечко. А над пропасти трудно се скача. Иначе - що да не си посвещава стихове? В края на краищата в това пространство може да си разиграва роличките на един интерактивен роман. Да създава персонажи с конфликти между тях, или обратното, и т.н. и т.н. Проблемчето е, че с тази "поетика" от края на 19 и началото на 20 век до никъде не може да стигне.
Маринеро

цитирай
39. hamstera - Кат влизам тука и пак разбирам, че ...
18.07.2011 08:49
Кат влизам тука и пак разбирам, че някой го е треснала жегата... Абе луди всякакви, ама не мога да разбера що им се връзвате? И без това само писането им остана... Простотията им явно не вАжи другаде...
Камо, виждам, че някой почват да произвежда шистова газ, от зор ХАХАХАХА!
цитирай
40. kamosutrov - Леле! Ама хич не ти липсва самочувствие
18.07.2011 09:14
33. poligor - 1. Полигор твори, Катана му прави пиаркампания.
poligor написа:
2. Полигор утре ще пусне стих, Катана - псувня.
3-Полигор е творец, Катана е обсебен от полигор чудераст.
3. Полигор е причината за съществуването на Катана, иначе за нищо не става.
4. Полигор е четен от ценители, Катана - от Йотова и Лидис.
5. Полигор е нещо, Катана - нищо.

Полигоре, .......... /ох, думи нямам :-)))))))))))))))))/ Ще ме умориш бе, творецо! Като те гледам, твориш акаунти. Скоро броя твои профили ще надмине броя "творби".
Чекей,чакай! Са те светна за нещо. Хората, които наричаи "Чудерасти" са в пъти по-добри от тебе.
И са нормални люде.
цитирай
41. kamosutrov - Вече сме на А98. Готов е за зареждане.
18.07.2011 09:15
lidislidis написа:
poligor написа:
2. Полигор утре ще пусне стих, Катана - псувня.
3-Полигор е творец, Катана е обсебен от полигор чудераст.
3. Полигор е причината за съществуването на Катана, иначе за нищо не става.
4. Полигор е четен от ценители, Катана - от Йотова и Лидис.
5. Полигор е нещо, Катана - нищо.


Vseki ti komentar ot vsi4kite ti nikove e prosta6ki , obiden i zloben...
Bloga mi iztri , za da stane6 '4eten' PRODALJAVA6 UMI6LENO da lee6 smrad s intrigi i obidi.Koi ti dava tova pravo da petbi6 blogeri i men???
kakvo si= se vijda ...STIGA VE4E ! BLOGA NE E LUDNICA, KAKVATO TI E NUJNA OTDAVNA!
KAKVO TVORI6?
GOVORI6 SI SAM S NIKOVETE SI I PLISKA6 OBIDI I PROSTA6TINA IZ BLOGA!!!

цитирай
42. kamosutrov - Е, аз какво казвам? Измисли нов стил в поезията - онанистичната лирика.
18.07.2011 09:19
spass написа:
С първото изречение от постинга съм съгласен, но с второто - НЕ! Лудостта не е първопричина за гениалността. Така, че не е нужно да призоваваш един болен човек да става гений, защото това е невъзможно.
Полигорчо си е болен, това е ясно дори и на тези, които го поддържат. Ясно е и на самия него, защото си пази "жълтата" книжка от Пловдивската психиатрия. Човекът не е виновен - такъв си е. Освено това си е откровено луд. Кой друг би си направил сам толкова никове? Кой би се забавлявал сам да си пише коментари като коментарите между "Сър Пол" и "Баронеса...к`ва беше"?
Но пък е интересно да се посмеем за негова сметка. Ако не беше толкова нагъл, бих го защитил от всякакви нападки, защото наистина си е болен, но той е върхът на наглостта и затова ми е интересно да се посмеем заедно.
Малко криво ми става като гледам как му отнемате удоволствието да е ЕДИНСТВЕН и ГЕНИАЛЕН в този сайт. Горкият! Толкова усилия положи да изгони стойностните автори от тук, а вие...
Ако Катана и Йотова се махнат от сайта (или ако ги изтрият служебно), сайтът с гордост ще се нарича ПОЛИГОР.бг.

цитирай
43. kamosutrov - Хамстер, тоя пикае вече бензин А98
18.07.2011 09:20
hamstera написа:
Кат влизам тука и пак разбирам, че някой го е треснала жегата... Абе луди всякакви, ама не мога да разбера що им се връзвате? И без това само писането им остана... Простотията им явно не вАжи другаде...
Камо, виждам, че някой почват да произвежда шистова газ, от зор ХАХАХАХА!

цитирай
44. hamstera - Кат влизам тука и пак разбирам, че ...
18.07.2011 09:22
kamosutrov написа:
hamstera написа:
Кат влизам тука и пак разбирам, че някой го е треснала жегата... Абе луди всякакви, ама не мога да разбера що им се връзвате? И без това само писането им остана... Простотията им явно не вАжи другаде...
Камо, виждам, че някой почват да произвежда шистова газ, от зор ХАХАХАХА!

ФФфффафахахаххаа! Ми да взема да дойда с таратайката, да сипне малко, че поскъпна бензина, а ако и качеството му е по-добро ще си го завържа в мазата и ще пусна жената да го дразни, кат ми свърши тунджата хахахахахаха!
цитирай
45. анонимен - Хаха
19.07.2011 20:05
Катана, ако си виждал на снимка хисарския поп/поет ще спреш да бъдеш толкова язвителен. Човека си е болен отвсякъде и то си му личи и от изявите му в блога. Ама споко де - глупака "панталеев" го изтриха - скоро и тоя катил Горинов ще изхвърчи оттук със страшна скорост и в сайта ще може да се диша по-спокойно... Виж - Рустам няма да го изгонят, щото е мазна путка, ама това са подробности...
цитирай
46. анонимен - Поздрави, Катана!
29.11.2011 08:48
Лошото е, че този психар има поддръжката на мародерацията. Това е говори за невероятната простотия и елементарщина на хората, модериращи в блог.бг - да дават трибуна на недоразуменията в рими на един откровен луд с педофило-некрофилски "творчески" напъни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 592114
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930