Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 22:34 - Той и тя - свалката ! Или кой , за какво си мисли !
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 3375 Коментари: 9 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Среща.
Той - здравей (боже прелестна е !)
Тя - здрасти (дали става нещо от тоя )
Той - кафе ? (по евтино а пък си е свалка като за проба)
Тя - (господи току що се запознахме и вече секс ! )
Кафето.
Той - сметанка (ако го обича горчиво не става за жена)
Тя - разбира се ( а райберче не искаш ли ?)
Той - колко си забвна (май става !? )
Тя - мерси (дали има пари и заслужава ли си ? )
Той - да излезем довечера (дали ще ми даде да сложа 11 си пръст в пръстена и )
Тя - ами може да (дали ще се ожени за мен ако му пусна веднага )
Вечерта.
Той да отидем на ресторант (френски май е добре тя ще се впечтли)
Тя - страхотно (уффф ,а не можеше ли в Син Сити?)
Той - искаш ли вино ,например Траминер Хан Крум 87 (ей са я разбих скъпичко ма ще се изплати после)
Тя - не е ли слабичко ( ех да имаше уиски скъпо за да покаже че съм му интерсна а не вино и да иска да ме тресне)
След вечерята
Той - да те изпратя ли до вас ( е в нас щеше да е по-добре, но все пак)
Тя -да моля те страх ме е в тъмното сама (е можеше у тях да видя как ще изглежда бъдещия ми дом )
Той - добре ,но нека минем през нас да вземем колата за да не ти е студено пеша (че Люлин не е близо все пак)
Тя -захладня прав си ! ( Най после ще се сети да ме стопли)
Той - да ти дам сакото си (дано не иска ,че и на мен ми е студ )
Тя - не мерси не стигнахме ли вече ? (ако искаше щеше сам да ме наметне
У тях
Той - музика да пусна (дали ще се изкефи на новия ми IN ФЛАМЕС)
Тя - да може нещо по лекичко да се отпусна от студа ( Глория,значи ме харесва ,Анелия о да обича ме ,Азис ей пак ли секс )
Той пуска Той пуска Stones-Angie (това ще я разнежи)
Тя - невероятно е (господи да беше жива баба ми )
Леглото (най после и според двамата)
Той - удобно ли ти е така (ей няма ли вече да почне да пушка пък аз си знам после..)
Тя - о да прекрасно е с тоя чаршаф (господи няма ли тоя да почва вече )
Той - (чаршаф !?!? сатенените ми завивки )

Той започва тя свършва и на края ами женят се..............
Ако края не ви харесва като на мен
плс плс измислете друг !!!!



Гласувай:
10



1. анонимен - не прочетох,
09.03.2011 22:38
но във връзка с предния ти пост добавям - в блога има и психотерапия. посети я. ще ти излезе по-евтино
цитирай
2. kamosutrov - Избери си къде да ти тикна химикалката
09.03.2011 22:48
анонимен написа:
но във връзка с предния ти пост добавям - в блога има и психотерапия. посети я. ще ти излезе по-евтино

цитирай
3. анонимен - коя? твоята ли?
09.03.2011 22:56
хм, мислех, че имаш паче перо
цитирай
4. анонимен - :)
09.03.2011 23:13
пиче перо му се иска, но тук само епилирани..:(
цитирай
5. blagovestie - :)))
10.03.2011 10:58
Добро начало. Или продължение... ;)
цитирай
6. kamosutrov - Продължение
10.03.2011 11:48
blagovestie написа:
Добро начало. Или продължение... ;)

Със съветската химикалка. Заредена е с нитроглицерин и екстракт от мексикански люти чушлета.
цитирай
7. elinora - Брей, къде ги веч тия кавалери
10.03.2011 15:52
с френските ресторанти и със скъпото вино? :)))))
Много ми хареса всичко! :)
цитирай
8. kamosutrov - Има, но са рядкост
10.03.2011 16:22
elinora написа:
с френските ресторанти и със скъпото вино? :)))))
Много ми хареса всичко! :)

:-)))) И се крият.
цитирай
9. smile999 - с френските ресторанти и със скъ...
11.03.2011 17:29
kamosutrov написа:
elinora написа:
с френските ресторанти и със скъпото вино? :)))))
Много ми хареса всичко! :)

:-)))) И се крият.

Кога ще излязат от нелегалност, че на пернишките тъпанари им омекнаха китките и не стават за нищо.Взеха и пера да им никнат на дупетата.
С една дума, държавата остава почти без мъже.:-)))
Поздрави за текста!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 592023
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930