Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 14:52 - ИЗДИРВА СЕ! WANTED!
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 9483 Коментари: 30 Гласове:
16

Последна промяна: 26.11.2011 14:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Детективска агенция „Холмс, Щирлиц, Захов и сие” издирват лицето Полигор Трубадуров Хисарски – Шекспира.
Същият се издирва по молба на Крал Лир, Макбет, Хамлет и Отело, представлявани от Уйлям Шекспир.

Към искането за издирване се присъединява и Джоузеф Файнс, чието лице е присвоил най-нагло и го представя за свое.

Лицето е обвинено в присвояване на чужда душа и злоупотреби с нея.

Обвинява се в изнасилване на поезията и редене на изречения без съдържание, тормозене на модератори с цел изтребване на конкуренция, също и за неоторизирано клониране и стремеж към неговото узаконяване. 
Обвинява се и за вдигане на напразен шум, като си говори сам със себе си в диалогов и многологов режим.

Опитва се да убеди хората, че е поет и прилича на Уйлям Шекспир, от което на него /Уйлям Шекспир/ му става лошо и е принуден да псува на 3 езика /латински, лондонски и староанглийски/.

Особени белези:
В своята безпределна наглост и с огромно нахалство оповестява какви маски използва:

  • Един сърдит и много лош кайман,
    припичам се на слънце и мечтая.
  • Аз съм един стар некрофил...
  • Аз съм един стар канибал....
  • Аз съм една прашинка бяла...
  • Аз съм едно великденско агне...
  • Един стар и глупав вирус като мен...
  • Аз...аз съм градският идиот...

Всеки, който даде сведения за издирваното лице, да се обади в Агенцията или в най-близката психиатрия. Анонимността няма да се пази в тайна, а ще бъде гарантирана по съдебен ред.




Гласувай:
16



1. elinora - Ах, горкият мистър Файнс!
26.11.2011 14:56
Най ми е мъчно за него :)))
цитирай
2. yotovava - Камо,
26.11.2011 14:58
то при него е като при амебата - дели се, дели се .... докато не остане нищо :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. kamosutrov - Ели, докато разбера Шекспир какви ги реди, зор видях!
26.11.2011 15:04
elinora написа:
Най ми е мъчно за него :)))

Много разпенявен и още повече псуващ! Някаква си хисарска поничка се представя за него! Идеше му да си изяде сонетите без сол!
цитирай
4. kamosutrov - На издирвания поезията прилича на амебна дизентерия
26.11.2011 15:06
yotovava написа:
то при него е като при амебата - дели се, дели се .... докато не остане нищо :)))))))))))))))))))))))))))))

Честа, рядка, миризлива и пръдлива. Нали знаеш? Мъчи се да пръдне, а то.... друго излезе.
цитирай
5. yotovava - Май натам ще да е, поничката се изтропа при мен :)))))))))))))))))))))))))
26.11.2011 17:34
kamosutrov написа:
yotovava написа:
то при него е като при амебата - дели се, дели се .... докато не остане нищо :)))))))))))))))))))))))))))))

Честа, рядка, миризлива и пръдлива. Нали знаеш? Мъчи се да пръдне, а то.... друго излезе.

цитирай
6. анонимен - поничката е албена гнусена, пол...
26.11.2011 17:57
поничката е албена гнусена, полигоровата муза.
му ха ха ха!
цитирай
7. kamosutrov - Хисасрския титаничен интелект ходи по блоговете и после донася
26.11.2011 18:35
Много обидчив е станал напоследък. Ще го намерят и ще му четат собствените пасквили, а същевременно и тези на Блогена Многоликая!
цитирай
8. kamosutrov - Въпросната не ме интересува, ама хич.
26.11.2011 18:37
анонимен написа:
поничката е албена гнусена, полигоровата муза.
му ха ха ха!

Да си муза на Хисарския гений изцежда. Не че има какво да се изцеди.
цитирай
9. анонимен - голям грях си трупаш :(
26.11.2011 23:31
да знаеш
по-добре да изтървеш виновника
отколкото да обвиниш невинен...

от въпросната
в случай, че има бъг
цитирай
10. yotovava - Камо бе,
26.11.2011 23:46
ма той пак си е там, не е липсвал :))))))))))))))))))
цитирай
11. yotovava - И пирожката пак цъфна
26.11.2011 23:59
:)))))))))))))))
цитирай
12. анонимен - greece
27.11.2011 00:21
ponichka e nik na despinida, 6to se pravi6 na u6tipan?
цитирай
13. анонимен - Йотова,
27.11.2011 00:22
толкова романтична дама като вас ,а такъв маниер на изразяване....???:)
цитирай
14. анонимен - Да те, , светна"-хич си нямам и ...
27.11.2011 00:24
Да те ,,светна"-хич си нямам и понятие коя е Деспинидаа и не ми и трябва.Надявам се ,че не са ти необходими доказателства?
цитирай
15. kamosutrov - А се разберете по въпроса за тестените изделия
27.11.2011 00:49
:-)))))))))))))))) Тук се шматка една хисарска поничка. Ама е проста кифла. :-))))))
цитирай
16. iwoman - навярно пак ще изляза анонимна, но
27.11.2011 01:32
не мога да понасям това положение и да мълча
опитах се да ти обясня, че нямам нищо общо нито с понички и тем подобни
и блогена отдавна е минало, както и многото ми ликове ...

но уви
няма как да не се намацаш ровейки се в кал...
и това се помни ...но все пак

съвестта ми в момента е чиста!

цитирай
17. yotovava - Романтизмът няма нищо общо с реализма - има един постинг за аватарите и никовете - който може, да чете :))))))))))))))))))))
27.11.2011 08:06
ponicka написа:
толкова романтична дама като вас ,а такъв маниер на изразяване....???:)

цитирай
18. kamosutrov - Моментно състояние на зачистена съвест. :-))))))))))))))))))
27.11.2011 10:03
16. iwoman - навярно пак ще изляза анонимна, но
iwoman написа:
не мога да понасям това положение и да мълча
опитах се да ти обясня, че нямам нищо общо нито с понички и тем подобни
и блогена отдавна е минало, както и многото ми ликове ...

но уви
няма как да не се намацаш ровейки се в кал...
и това се помни ...но все пак
съвестта ми в момента е чиста!

Ще ме уморите с Хисарската поничка. Преродения Шекспир.... :-))))))))))))))))))
цитирай
19. kamosutrov - Вале, както и да го гледаме
27.11.2011 10:07
Хисарската поничка е глупендър. Хитрец на дребно и си въобразява, че не му знаем номерата. С нетърпиние очаквам афроперуанския му цикъл "Поничка ближе масайка и кайман".
цитирай
20. анонимен - Ха, мисля, че мернах гореописания херой - мерна се на първа, изкоментира се, постави си няколко плюсчета,
27.11.2011 12:27
след което се яви в другата си самоличност - трубадур. Оплака се на всеослушание, че някой прави PR на преродения хисарскигений пъ и го удари на молба към администраторите да изтрият някакъв блог:-)
цитирай
21. kamosutrov - Е, аз какво казвам? Писнал е и на модераторите със воплите и доносите си. А този мой коментар не го пусна
27.11.2011 13:53
12:57 - Пиша ти бавно, защото си прост, векадърен и очевидно, невменяем
Ти сам насочи вниманието ми към себе си, когато си позволи да се държиш като селска клюкарка и извади на показ инфо, което не ти влизаше в работа. Повтори същоно с баба ти Еленица и се намаза окончателно. Това, че ще умреш от завист, че други са на Първа и то с реален интерес към тях, само ме радва, а тебе те подлудява.
Още тогава ти обещах, че ще те гоня до дупка. Защото не понасям селяндурските номера. Без значиние от кого са правени. А ти си гласовит селяндур и доносник. Освен това, и не смееш да си покажеш носа на живо, че ще ти лъсне истиския образ. Който показах, между другото. Много пищя, тогава и се правеше, че ти не си ти. Ама.. не мина.
Сега, дай да се разберем с тебе за нещо. За разлика от тебе, аз си хоресвам жените. На живо и с всички екстри. Не им пиша думи, а се виждам с тях. Не ги и лъжа, че съм преродение Шекспир. Аз съм си аз и не играя роли.Хайде, продължавай да твърдиш, че не си Павел Горинов, ама разнообрази репертоара. За поет не ставаш, не ставаш и за актьор.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Обиждащите потребителите и екипа на сайта защо не се изхвърлят оттук веднъж завинаги?
Автор на постинга: trubadur
цитирай
22. elinora - Сериозно ли онзи некадърник не ти пуска коментарите???
27.11.2011 14:04
Хахаха, шубе нещастно! :))
цитирай
23. kamosutrov - Както виждаш, Ели :-)))))))))))))))))
27.11.2011 14:17
Лапнипоничка си е той. :-)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
24. kamosutrov - Алоооу, трубадура!
27.11.2011 14:19
Сега да не регистрираш "Менестрел"! Не си го давам, моя си е идеята!
цитирай
25. yotovava - Хихихихи,цъфна обринат
27.11.2011 14:51
с ника си Срив.
Циркът е пълен :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
26. анонимен - Той и моите не пуска:-)
27.11.2011 15:24
elinora написа:
Хахаха, шубе нещастно! :))

Интересно защо?
цитирай
27. анонимен - Некадърнико бездарен, и на торта да се маскираш ще си бъдеш същия жалък шамандурник:-)
27.11.2011 15:25
ponicka написа:
Да те ,,светна"-хич си нямам и понятие коя е Деспинидаа и не ми и трябва.Надявам се ,че не са ти необходими доказателства?

Твоето е множествено раздвоение на личността:-))))))))))))))
цитирай
28. kamosutrov - Срив пеняви ли се?
27.11.2011 17:40
:-)))))))))))))))
цитирай
29. elinora - Камо,
28.11.2011 16:57
аз на този Срив му викам Свир :))
Отива му някак подсвиркващ ник на шекспировия трубадур :)))
цитирай
30. hrista - А-а, моля да просветите един новак ...
29.11.2011 19:52
А-а, моля да просветите един новак като мен. Стана ми любопитно що за шедьоври пише този Шекспира. Моля, дайте някой линк!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591969
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930