Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2011 20:54 - Не`ам нерви!
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 9189 Коментари: 31 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ама наистина не`ам нерви! Да ти се натресе някой, който не може да върже 5 думи без да направи 6 правописни грешки и да ти се заобяснава, колко си глупав,стар,грозен и скучен. Баси колко важно. Аз знам как изглеждам, за глупав ще поспорим, а като ти е скучно, не чети бе!
Друг ти обяснява в проценти какво е твое и какво е копирано. Очевидно очаква 100 % собствени факти. Е, ако си ги измислям, добре. Ама не ги измислям. Не съм комунистически историк. А на поканите му за сексуални контакти не обръщам внимание. Хетеро съм, трябва да е разбрал до сега.
Трети се е размножил като амеба в блато и си говори ли говори сам. И той смята, че е истина от първа инстанция. Че настоява и всички да разберат. Ами, ако не искам?
Четвърти се чумери, че не му уйдисваш на желанията и настоява да бъде неговото. Ами, ако не искам?
Пети се е впуснал в обширти психологически анализи на база писан текст. Барем да беше ръкописен, че да мине за графолог. Не би.
Шести упорито настоява, че всички са неуки, необразовани, незнаещи, а като му предложиш факти, не им вярва. Щото не са предложени от някой учен. Айде бе? Че тез книги и тази глава за к`во са?
АБЕ, Н`АМ ВЕЧЕ НЕРВИ И ЩЕ ПРИРАГАМ ЕДИН ПРОСТ МЕТОД - DELETE!




Гласувай:
29



1. yotovava - Хм, то методът прост,
30.08.2011 20:57
ама води до пост.

Нали знаеш как обичат да коментират що не си пуснал нъкв си комент.
:)))))))))))))

Валя
цитирай
2. zabavnata - А, така!
30.08.2011 21:12
Дай им пътя " У ЛЕВО " !
цитирай
3. enigme - "Трети се е размножил като ...
30.08.2011 21:18
"Трети се е размножил като амеба в блато и си говори ли говори сам" - даже си вярва :))))))))))
цитирай
4. lidislidis - Ти виждал ли си нетна въшка?
30.08.2011 21:24
А нетни еколози с функция на модератори, дето закрилят въшките и заедно с тях облазват потребителите ?
цитирай
5. kamosutrov - Хич не ми дреме вече. Тия хора не разбират от добро възпитание и маниери.
30.08.2011 21:26
yotovava написа:
ама води до пост.

Нали знаеш как обичат да коментират що не си пуснал нъкв си комент.
:)))))))))))))
Валя

Къш!
цитирай
6. kamosutrov - Е, аз и тук не искам да ги гледам. Ама са досадни.
30.08.2011 21:33
анонимен написа:
Къде другаде, ако не в блог.бг да се натресат? Кой в реала да ги забележи? И тук, ако не са в комплект, няма кой.

цитирай
7. kamosutrov - У лево и в клоаката. Щом системата ги търпи, аз няма.
30.08.2011 21:38
zabavnata написа:
Дай им пътя " У ЛЕВО " !

цитирай
8. kamosutrov - Да, знам. Толкова отдавна си говори сам, че се притеснява от другите
30.08.2011 21:42
enigme написа:
"Трети се е размножил като амеба в блато и си говори ли говори сам" - даже си вярва :))))))))))

цитирай
9. kamosutrov - О, да. Аз съм виден въшколог
30.08.2011 21:46
lidislidis написа:
А нетни еколози с функция на модератори, дето закрилят въшките и заедно с тях облазват потребителите ?

Лошото е, че ме бива и в още много неща. Лошо за въшките и въшоците, де.
цитирай
10. bizcocho - Ами може би се толерира? И аз имам ...
30.08.2011 23:27
Ами може би се толерира? И аз имам такова усещане, да не кажа убеденост.
цитирай
11. kamosutrov - О, да!
30.08.2011 23:32
bizcocho написа:
Ами може би се толерира? И аз имам такова усещане, да не кажа убеденост.

На там вървят нещата.
цитирай
12. kamosutrov - К`во протестираш? За това, че ти си написал накаква тъпотия и аз да ти я търпя?
31.08.2011 00:23
blackpredator написа:
Разкошни коментари в харема от кадъните..

Всеки евнух, когато не може да отговаря като мъж, просто изтрива.
Това не го прави мъж.
И теб Катана, ако и да триеш...

Стой си „У ЛЕВО”, както каза сродната ханъма...

Да имаш да вземаш. К`во се правиш на кръчмарски храбрец? Отговярай като мъж! Щукнало му нещо в тиквата и дай да си говорим. Не винаги ми е приятно и не винаги искам.Ти, специално говориш толкова неразбираемо и накъсано, че не винаги те разбирам. Или говори умно или къш. И още. Ще стоя където си искам и чета каквото си искам. Това трябва да ти/ви е ясно.
цитирай
13. vmir - Точно така!
31.08.2011 00:41
Няма друг начин, когато поради ограниченост, невежество или лукавство, някой си непрекъснато игнорира отговорите ти, а в същото време пищи, че не можеш да водиш диалог. Да оставиш гадина, която нагло и непрекъснато изопачава думите ти в собствения ти блог, е равносилно на съгласие с гадните прийоми на гадината.

На такава една съм й забранил да влиза в блога ми, защото обявява истината за притежание на институция, ликвидирала предполагаемите кости на Левски, а гадта пищи, че съм я бил нарочил, без да има вина. Е, да почна да успокоявам такава гад, ли?
цитирай
14. анонимен - blackpredator, ти какво общо имаш ...
31.08.2011 02:08
blackpredator, ти какво общо имаш със 777?
цитирай
15. kamosutrov - Ама така е. Ни съм психиатър, ни съм психотерапевт.И свещенник не съм.
31.08.2011 09:08
vmir написа:
Няма друг начин, когато поради ограниченост, невежество или лукавство, някой си непрекъснато игнорира отговорите ти, а в същото време пищи, че не можеш да водиш диалог. Да оставиш гадина, която нагло и непрекъснато изопачава думите ти в собствения ти блог, е равносилно на съгласие с гадните прийоми на гадината.

На такава една съм й забранил да влиза в блога ми, защото обявява истината за притежание на институция, ликвидирала предполагаемите кости на Левски, а гадта пищи, че съм я бил нарочил, без да има вина. Е, да почна да успокоявам такава гад, ли?

Като имат някакви терзания, да се бръкнат в джоба и да посетят специалист. Не съм бил мъж, защото не съм му отговарял на приумиците.
цитирай
16. blagovestie - Добро утро, Кама Сутров :)))
31.08.2011 09:37
Не позволявай на виртуалът да ти краде от нервите и времето. Груба грешка (от личен опит говоря ;))))))

ПП: Прави са хората. И не е вярно, че не си психотерапевт, така че сърбай сега плодовете на имиджа си, ахахахаа.

ПП 2: Голямо уйдисване пада понякога, особено ако не отговориш на очакванията на всички едновременно... Добре, че е не е нужно! ;)))
цитирай
17. mikino - Гоже Босподи!
31.08.2011 10:35
Що не им кажеш да си сърбат таратора, а ти да си пиеш биричката ХАХАХААХА!
цитирай
18. kamosutrov - Лю, не му позволявам, ама то..аман от досадници!
31.08.2011 10:52
blagovestie написа:
Не позволявай на виртуалът да ти краде от нервите и времето. Груба грешка (от личен опит говоря ;))))))

ПП: Прави са хората. И не е вярно, че не си психотерапевт, така че сърбай сега плодовете на имиджа си, ахахахаа.

ПП 2: Голямо уйдисване пада понякога, особено ако не отговориш на очакванията на всички едновременно... Добре, че е не е нужно! ;)))

Да знаеш, че ще мина към радикално лечение на вродена тъпота и мигрена. :-)
Надявам се да ме разберат правилно.
цитирай
19. kamosutrov - Да сърбат каквото имат
31.08.2011 10:53
mikino написа:
Що не им кажеш да си сърбат таратора, а ти да си пиеш биричката ХАХАХААХА!

Попарата, най-вече.
цитирай
20. анонимен - Mnogo pisaha, no ot blog.bg se pravqt na nerazbrali
31.08.2011 15:39
http://vladun.blog.bg/poezia/2011/08/02/ne-poet-a-jeliazo.794494
цитирай
21. apostapostoloff - Повечко "Камасутра" ви
31.08.2011 16:57
трябва, до това заключение стигам аз.
цитирай
22. virtu - Обръщаш ли внимание на тези неща ?
31.08.2011 17:04
Аз днес направих делийт на двама хомо сапиенс , щото ха ха ха !
Длъжна ли съм да довършвам изречението?
цитирай
23. kamosutrov - стихото е хубаво!
31.08.2011 17:26
анонимен написа:
http://vladun.blog.bg/poezia/2011/08/02/ne-poet-a-jeliazo.794494

Щом ги траят, значи имат интерес. Иначе, елемнтарното чувство за бизнес самосъхранение би ги накарало да вземат мерки. Понеже съм ги предупредил официално и съм съхранил предупреждението си. Ако стане беля /не дай Боже/ ще се явя като доброволен свидетел.
цитирай
24. kamosutrov - За хомо, добре, ама за сапиенс от къде разбра?:-))))))))))))
31.08.2011 17:27
24. virtu - Обръщаш ли внимание на тези неща ?
virtu написа:
Аз днес направих делийт на двама хомо сапиенс , щото ха ха ха !
Длъжна ли съм да довършвам изречението?

цитирай
25. virtu - Може и да са хомо ! Не съм ги пробвала !
31.08.2011 18:46
Продължавам с делийт ! Май много са кандидатите !
Какво да се прави !
Глупостта е заразна и аз бягам от нея ! щото ....
цитирай
26. kamosutrov - Делийт му е майката или такси за четене на глупости. С месечен и седмичен абонамент
31.08.2011 18:57
virtu написа:
Продължавам с делийт ! Май много са кандидатите !
Какво да се прави !
Глупостта е заразна и аз бягам от нея ! щото ....

:-)))))))))))) Поне кинти да правим. Абе, в някои случаи и за делийт такси ще се взимат.
цитирай
27. kamosutrov - За тебе таксата е 30 лв. месечно. Или по 1 лв. на делийт.
31.08.2011 18:59
ok3223 написа:
Каково си се заоплаквал като млада вдовичка за ....
Каквото повикало, таково се обадило.
Засипваш ората сос лъжи, СИТНИ И ДРЕБНИ КАТО КАМИЛЧЕТА и они се бунтуют.
Ем са мърляви, кални, ем вонят на мърша, на умряло.
Та затуй та пустосват и псуют наумствено.

Отварям ти сметката.
цитирай
28. pcelata - до автора
31.08.2011 20:04
Сега да ти кажа приятелю,от човешката злоба и простотия,отърване няма.Лошото обаче е, че няма как да се пребориш с това.Успокой се и гледай,по ведро на нещата.
Всъщност,повечето си мислят,че като изразиш някакво мнение-и едвали не,всички
трябва да мислят като тебе.Ти знаеш,че това не е така.Тогава дишай спокойно.
цитирай
29. klim22 - Абе
31.08.2011 20:55
на крив ....... и вълната му пречи. Аман от мрънкалници!
цитирай
30. kamosutrov - Пчеличке-романтичке, оз съм един доста весел и /надявам се/забавен човек
31.08.2011 23:10
pcelata написа:
Сега да ти кажа приятелю,от човешката злоба и простотия,отърване няма.Лошото обаче е, че няма как да се пребориш с това.Успокой се и гледай,по ведро на нещата.
Всъщност,повечето си мислят,че като изразиш някакво мнение-и едвали не,всички
трябва да мислят като тебе.Ти знаеш,че това не е така.Тогава дишай спокойно.

Калпазаните, които се кискат около Камо Сутров са пълни шемети и ултра знаещи хора. Това и правим. Гледаме ведро на нещата и се забавляваме с .. каквото се забавляваме. Съгласи се, че не сме в състояние да откликнем на всеки комплексиран идиот с мания за величие.
цитирай
31. kamosutrov - Само адресирай заключението се, ща тъ замолъ
31.08.2011 23:13
klim22 написа:
на крив ....... и вълната му пречи. Аман от мрънкалници!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 587291
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031