Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 10:42 - Коментарът чака одобрение
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 14915 Коментари: 60 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Истинската поезия не се нуждае от модерация - Павел Горинов – Полигор и още 100 профила.

Коментарът чака одобрение
Автор на постинга: poligor

И сега ги подписваш, но си закъсал от към популярност и читатели. За това, драги, се скъсваш да правиш постановки. Да имитираш популярност. Ти сам си го знаеш и това те вбесява и влудява. Ако не ходеше като репей по познатите ми и не ги хулеше, нямаше и да те забележа. Липсата на талант заместваш с водевилни постановки и вопиеща некомпетентност. Разбираш ли, че мога да те срещна с десетки арт фотографи, галеристи, художници. С кого ме мериш, бе Пупе? С Рустамът и Кушела ли? :-)))))))))))))))) Ти се опитваш да се шегуваш, но е нескопосно. Я ги питай могат ли без уикито да ти кажат по 5 ренесансови художника или импресиониста. Колко композитора на име Бах знаят и дали са чували изобщо за тях. Че и ти се пробвай, културяго! От кога не си стъпвал на изложба, на концерт! Колко книги си прочел последния месец? Я ходи се скрий някъде! За дълго!




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - даммммм
13.08.2011 11:24
- " пет ренесансови художницИ и импресионистИ"
това на първа ръка. А иначе, за да бъде смислено, би трябвало да е: "...и ПЕТ импресионисти." Защото в твоя вариант се оказва, че ренесансовите трябва да са едновременно и импресионисти.

Същото е и за "...композиторИ". Бройната форма, при която думите завършват на А, важи за неодушевени предмети.

"Откога" е наречие и е една дума.
Това не ти е да преписваш и копираш от Мрежата.
Сигурно и затова не ти е пуснат коментара. Бъка от грешки.
цитирай
2. yotovava - Аааа, нема да се скрие, Камо,
13.08.2011 11:25
АБСУРД! :)))))))))))
А иначе - ни уикито, ни чичко Гугъл могат да му помогнат :))))))))))))
цитирай
3. kamosutrov - Вероятно се прав. А по същество? Пробваш ли се без помощни материали?
13.08.2011 11:52
rustam написа:
- " пет ренесансови художницИ и импресионистИ"
това на първа ръка. А иначе, за да бъде смислено, би трябвало да е: "...и ПЕТ импресионисти." Защото в твоя вариант се оказва, че ренесансовите трябва да са едновременно и импресионисти.

Същото е и за "...композиторИ". Бройната форма, при която думите завършват на А, важи за неодушевени предмети.

"Откога" е наречие и е една дума.
Това не ти е да преписваш и копираш от Мрежата.
Сигурно и затова не ти е пуснат коментара. Бъка от грешки.

Жалко, че не мога да ви прабвам в реално време. Но то си е ясно, де.
цитирай
4. rustam - По същество:
13.08.2011 11:58
Дай да те пробвам аз в реално време.
Понеже съм виждал безброй "вярващи" като теб, които стъпват в храм 2 пъти годишно, мога да те пробвам веднага.
Само че отговора на 1 простичък въпрос ще го дадеш в рамките на минута.
искаш ли?
цитирай
5. kamosutrov - От чукчите не става читатели.
13.08.2011 11:59
yotovava написа:
АБСУРД! :)))))))))))
А иначе - ни уикито, ни чичко Гугъл могат да му помогнат :))))))))))))

Снощи се пробва да приравни фотожурналиста с арт фотографа. Ама не му се вързахме. Чат ли си му? Да приравни декоратора с иконописеца. Това само полуграмотно псевдокултурче може да стори.
цитирай
6. pantaleev - Eй жалък посерко
13.08.2011 13:45
Не ти ли стана ясно че освен Йотовки, Писковци и няколко други глупаци те браят за нещо в този сайт. Ти си клиничен случай Сава, ама от най тежките.
Лекувай се човек, не живеем в 1944 и твоите любими фашисти загубиха. ЗАГУБИХА - набий си го в болният мозък и спри да копираш текстове в които да показваш и "доказваш" колко по добри са едните или другите - комунисти и фашисти.
Живеем в 21 век човек, не живеем цяло лято в blog.bg като тебе.
цитирай
7. анонимен - Камо, не съм длъжен да стоя и да те чакам, сега влязох в блога и ти отговарям.
13.08.2011 15:33
А тоя постинг показва цялото ти нищожество - злобен, вманиачен от мен и жалък.
14:56 - Камо, много си смешен и неприятен.
kamosutrov написа:
И сега ги подписваш, но си закъсал от към популярност и читатели. За това, драги, се скъсваш да правиш постановки. Да имитираш популярност. Ти сам си го знаеш и това те вбесява и влудява. Ако не ходеше като репей по познатите ми и не ги хулеше, нямаше и да те забележа. Липсата на талант заместваш с водевилни постановки и вопиеща некомпетентност. Разбираш ли, че мога да те срещна с десетки арт фотографи, галеристи, художници. С кого ме мериш, бе Пупе? С Рустамът и Кушела ли? :-)))))))))))))))) Ти се опитваш да се шегуваш, но е нескопосно. Я ги питай могат ли без уикито да ти кажат по 5 ренесансови художника или импресиониста. Колко композитора на име Бах знаят и дали са чували изобщо за тях. Че и ти се пробвай, културяго! От кога не си стъпвал на изложба, на концерт! Колко книги си прочел последния месец? Я ходи се скрий някъде! За дълго!


Сам си признаваш, че взе да лаеш по мен само за да се подмажеш на Чу и Йотова, след като войните ми са с тях, а не с теб,а това е долно - все едно аз да взема да плюя Кушел, та да ти се харесам. Тук най-ярко прозира какъв си - да лаеш по някого без причина, за да угодиш на приятелите си, с които впрочем сте най-противният кръг, както го писа Панто. В сравнение с него или Рустам не си нищо повече - точно обратното.
А дали съм популярен -за да се създават специални блогове, само за да ми гласуват минус и да пишат против мен, както и да съм втори по четения в раздел Поезия, сед като блогът ми е само на 4 месеца, явно много съм популярен, и точно това вбесява вашата банда.
С нея се скрийте в Откровения, там ви е мястото.
Книги чета непрекъснато, а театър и опера не обичам, ходя само на кино.
Постинг: От сън си и на сън ще се превърнеш /на blogena/
Автор на постинга: poligor
цитирай
8. анонимен - Ето само тая подскача около теб -
13.08.2011 15:35
yotovava написа:
АБСУРД! :)))))))))))
А иначе - ни уикито, ни чичко Гугъл могат да му помогнат :))))))))))))

изметете се от блога, защото осмърдяхте всичко.
цитирай
9. анонимен - Ето ти и още един коментар - на Лидис, и моят отговор.
13.08.2011 15:40
53. poligor - Това се отнася най-вече за Камосутров.
12.08 22:04
Не са необходими 100 категории, а да се разграничи личното творчество от други. Пействането е смешно и трябва да отпадне, както и писането на постинги против блогери с оплюваща цел да бъдат на момента изтривани от модерацията.

20 негови постинга трябваше да бъдат изтрити. За мен,
за Рустам, за Кушел и за Панто. И тоя оплювач-рецидивист ще ми говори за морал.


Като пореден постинг, който директно нарушава Споразумението за ползване и ме обижда, моля постингът да бъде изтрит и на потребителя наложен бан.
В поне 20 постинга този профил обижда потребители.
Лесно може да се провери, че е така и че демонстративно и нагло тоя блогер нарушава Правилата на сайта.
цитирай
10. анонимен - Клиничен случай е по цели три причини.
13.08.2011 15:56
pantaleev написа:
Не ти ли стана ясно че освен Йотовки, Писковци и няколко други глупаци те браят за нещо в този сайт. Ти си клиничен случай Сава, ама от най тежките.
Лекувай се човек, не живеем в 1944 и твоите любими фашисти загубиха. ЗАГУБИХА - набий си го в болният мозък и спри да копираш текстове в които да показваш и "доказваш" колко по добри са едните или другите - комунисти и фашисти.
Живеем в 21 век човек, не живеем цяло лято в blog.bg като тебе.

Първо, мания за величие -внушил си е, че е първа категория, а другите - втора, и той трябва да им дава акъл, без още да е научил пълния член.
Второ, параноидна обсесия - втренчил се е в мен и бълва пост след пост.
Трето, съчетанието на мания за величие с параноя и дива омраза са съпроводени с халюцинации - взе профилите кетбалу, канди, душка и т.н. за мене
Валсодар писа, че в блога има много психиатри - погрижете се, много тежко е болен.
цитирай
11. vishnichka - Полигоре, как така ще отпадне пействането, моля, сам ли искаш да си в блог.бг!:)))
13.08.2011 15:57
Аватарите считаш ли за пейст или не?
цитирай
12. barona40 - Интересно,
13.08.2011 16:48
Пор Полигорски се сърди, че с неговите камъни по неговата глава. Наистина, нали пищя срещу модерацията, а сега сам си е сложил такава. Постоянно твърди - Че що да чета, като съм си самодостатъчен.
Пий си хаповете, сър Пор.
цитирай
13. cefulesteven - Навремето част от фолк-фуриите и ...
13.08.2011 16:57
Навремето част от фолк-фуриите и пишман светски хроникьори имаха политиката, чрез създаване на непрестанни скандали да привлекат вниманието на масата върху себе си. За съжаление, точно блогърите с прекомерно високи автооценки, повтарят доста евтиния трик. Търсех обяснение, защо така добре им се отдава. Сега си го имам, но то си е без значение. Сигурен съм, че след време критикарството, в този си образ ще има медицински термин, като а

За протокола: нямам предвид конкретни. В крайна сметка, не са толкова уникални, за колкото сами се имат. Това е една от многобройните интернет - епидемии. Дори не мисля, че са виновни. Със слаба защитна система са, вероятно и с много празноти в живота.

И ако от нещо ме боли, то е защото чувствам една вина. Не една от многобройните, които са се опитали подобни да ми вметнат. Разумът ми е достигнал до извода, че трябва да им съчувствам. Изглежда обаче съм много коравосърдечен като си мисля за хората, които са засегнали, а не за тяхното страдание, което е далеч по-голямо.

Поздрави, Сава!
цитирай
14. cefulesteven - 53. poligor - Това се отнася най-...
13.08.2011 17:12
poligor написа:
53. poligor - Това се отнася най-вече за Камосутров.
12.08 22:04
Не са необходими 100 категории, а да се разграничи личното творчество от други. Пействането е смешно и трябва да отпадне, както и писането на постинги против блогери с оплюваща цел да бъдат на момента изтривани от модерацията.

20 негови постинга трябваше да бъдат изтрити. За мен,
за Рустам, за Кушел и за Панто. И тоя оплювач-рецидивист ще ми говори за морал.


Като пореден постинг, който директно нарушава Споразумението за ползване и ме обижда, моля постингът да бъде изтрит и на потребителя наложен бан.
В поне 20 постинга този профил обижда потребители.
Лесно може да се провери, че е така и че демонстративно и нагло тоя блогер нарушава Правилата на сайта.


Не се заяждам, но щом опираш до тези принципи, не е ли редно да получи и уважавания от теб Рустам бан, заради "културния си шок"? Доколкото разбрах доста обиди е изписал по мой адрес. Или правилата според теб трябва да важат само за едни, а за други не? Сигурно съм много първобитен, първичен и далечен на изтънчената ви свръхчовешка философия, но честно, не разбирам този морал. Простете за умствената ми ограниченост!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - :-)))))
13.08.2011 17:58
Камосутров, що се занимаваш с дребни хорица? Ами тя на Пафката и гарсониерката му малка! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
16. kamosutrov - Ще се опитам. Фиксирай час, в който да съм тук.
13.08.2011 18:05
rustam написа:
Дай да те пробвам аз в реално време.
Понеже съм виждал безброй "вярващи" като теб, които стъпват в храм 2 пъти годишно, мога да те пробвам веднага.
Само че отговора на 1 простичък въпрос ще го дадеш в рамките на минута.
искаш ли?

цитирай
17. kamosutrov - Абе, слатински педерунгел, трай там и си развъждай чушките.
13.08.2011 18:06
pantaleev написа:
Не ти ли стана ясно че освен Йотовки, Писковци и няколко други глупаци те браят за нещо в този сайт. Ти си клиничен случай Сава, ама от най тежките.
Лекувай се човек, не живеем в 1944 и твоите любими фашисти загубиха. ЗАГУБИХА - набий си го в болният мозък и спри да копираш текстове в които да показваш и "доказваш" колко по добри са едните или другите - комунисти и фашисти.
Живеем в 21 век човек, не живеем цяло лято в blog.bg като тебе.

цитирай
18. kamosutrov - Полигоре, кажи ми защо да се подмазвам на Чу и Вал? Какъв мотив имам?
13.08.2011 18:08
Ни съм поет, ни съм фотограф, ни съм зависим от тях. Бе, тъпото си е тъпо.
цитирай
19. kamosutrov - Полигоре, гледам те по 2 причини!
13.08.2011 18:09
poligor написа:
pantaleev написа:
Не ти ли стана ясно че освен Йотовки, Писковци и няколко други глупаци те браят за нещо в този сайт. Ти си клиничен случай Сава, ама от най тежките.
Лекувай се човек, не живеем в 1944 и твоите любими фашисти загубиха. ЗАГУБИХА - набий си го в болният мозък и спри да копираш текстове в които да показваш и "доказваш" колко по добри са едните или другите - комунисти и фашисти.
Живеем в 21 век човек, не живеем цяло лято в blog.bg като тебе.

Първо, мания за величие -внушил си е, че е първа категория, а другите - втора, и той трябва да им дава акъл, без още да е научил пълния член.
Второ, параноидна обсесия - втренчил се е в мен и бълва пост след пост.
Трето, съчетанието на мания за величие с параноя и дива омраза са съпроводени с халюцинации - взе профилите кетбалу, канди, душка и т.н. за мене
Валсодар писа, че в блога има много психиатри - погрижете се, много тежко е болен.

1. Заяждаш се с приятели
2. Представляваш клиничен интерес за мене
цитирай
20. kamosutrov - Тоя е пълно куку
13.08.2011 18:10
barona40 написа:
Пор Полигорски се сърди, че с неговите камъни по неговата глава. Наистина, нали пищя срещу модерацията, а сега сам си е сложил такава. Постоянно твърди - Че що да чета, като съм си самодостатъчен.
Пий си хаповете, сър Пор.

цитирай
21. kamosutrov - Щото е като крещящия селски луд!
13.08.2011 18:12
4udovi6teto написа:
Камосутров, що се занимаваш с дребни хорица? Ами тя на Пафката и гарсониерката му малка! :-)))))))))))))
Чу

Говори си сам, но на висок глас.
цитирай
22. анонимен - Сър Пор
13.08.2011 18:16
е имитация.
Аз съм истинският.
Нямам мЪдерация.
цитирай
23. анонимен - Глупости - има много блогове без нито един копи пейст. Те са истинските -
13.08.2011 19:34
vishnichka написа:
Аватарите считаш ли за пейст или не?

Най-смешните реклами на света или Светът е оцелял, защото се е смял,, са пълна простотия, както и подобни на тоя, в които един вманиачен субект пише за други.
Защо -защото няма мозък да сътвори сам нещо.
цитирай
24. анонимен - Толкова по-зле - значи поради вродена нечистоплътност лаеш по неприятни ти хора.
13.08.2011 19:38
kamosutrov написа:
Ни съм поет, ни съм фотограф, ни съм зависим от тях. Бе, тъпото си е тъпо.


Ами че като пишеш за мен, само показваш пълната си некадърност.
Аз пиша стихове, ти простотии. И кво от това, да не мислиш, че ми пука?
Атова, че не можеш да се усетиш, че си жалък, щом не пишеш нещо смислено, а псуваш, е трагично.
цитирай
25. kamosutrov - Полигоре, мършав досаднико
13.08.2011 19:42
абе ти не разбра ли, че си следпоследната дупка на кавала? Че твоето мнание е меродавно тогава и само тогава, когато си говориш сам със себе си? Надали има толкова безличен и немощен умствено човек в блога. Дори твоите клонинги, в които няма публикации са по-умни от тебе. Понеже са празни. Айде, беж да хленчиш по блоговете.
цитирай
26. анонимен - А бре, Чу? Що си не стоиш в бърлогата, ами показваш само тъпотията си? Я си разменете култовите репрлики с братко Ив
13.08.2011 19:42
4udovi6teto написа:
Камосутров, що се занимаваш с дребни хорица? Ами тя на Пафката и гарсониерката му малка! :-)))))))))))))
Чу

Понякога се чудя дали Бог ти диктува или ти на него, братко Чу!.
По-смешни пуети от вас няма във вселената.
Що се занимава с мен Камо ли - щото е прост, вманиачен и пак прост.
цитирай
27. анонимен - Да ти повторя пак - смешно пъчещо се човече си ти, което съществува само за да
13.08.2011 19:50
kamosutrov написа:
абе ти не разбра ли, че си следпоследната дупка на кавала? Че твоето мнание е меродавно тогава и само тогава, когато си говориш сам със себе си? Надали има толкова безличен и немощен умствено човек в блога. Дори твоите клонинги, в които няма публикации са по-умни от тебе. Понеже са празни. Айде, беж да хленчиш по блоговете.

ми прави пиар кампания, и дори не се усеща, че е пълна карикатура.
Нормален човек може ли да пусне постинг като тоя - ами че той е белег за рустамополигория, както те определи Икономист.
Виж само кой ти кудкудяка - пословично лигавият барон, бълващият по десет поста на ден Цефул, който крещи Що биете негрите бе, че и Рустам пускал постове - ама те са 5-6, а на тоя всеки втори му е оплювателски, и сврелият се в бърлогата си гений.
И Рустам, и Панто са много по-достойни от теб - и отдавна са ти разбрали нищожната същност.
Като лаеш по мен и по другите, само доказваш идиотизма си.
цитирай
28. анонимен - Хубаво, има резон в това.
13.08.2011 20:00
cefulesteven написа:
poligor написа:
53. poligor - Това се отнася най-вече за Камосутров.
12.08 22:04
Не са необходими 100 категории, а да се разграничи личното творчество от други. Пействането е смешно и трябва да отпадне, както и писането на постинги против блогери с оплюваща цел да бъдат на момента изтривани от модерацията.

20 негови постинга трябваше да бъдат изтрити. За мен,
за Рустам, за Кушел и за Панто. И тоя оплювач-рецидивист ще ми говори за морал.


Като пореден постинг, който директно нарушава Споразумението за ползване и ме обижда, моля постингът да бъде изтрит и на потребителя наложен бан.
В поне 20 постинга този профил обижда потребители.
Лесно може да се провери, че е така и че демонстративно и нагло тоя блогер нарушава Правилата на сайта.


Не се заяждам, но щом опираш до тези принципи, не е ли редно да получи и уважавания от теб Рустам бан, заради "културния си шок"? Доколкото разбрах доста обиди е изписал по мой адрес. Или правилата според теб трябва да важат само за едни, а за други не? Сигурно съм много първобитен, първичен и далечен на изтънчената ви свръхчовешка философия, но честно, не разбирам този морал. Простете за умствената ми ограниченост!


Ама както си недоволен от постовете на Рустам, защо не се възмутиш и от огромния брой псувни на камосутров?
Имаш ли достойнство да осъдиш всички оплювателски постове в блога или само на тия, които са ти неприятни?
Аз предлагам изтриване ВСИЧКИ оплювателски постинги - ти съгласен ли си?
Или си пристрастен?
цитирай
29. анонимен - Ужас
13.08.2011 20:53
Леле,май всичките тук сте душевни ексхибиционисти....ужас...
цитирай
30. анонимен - нищо няма да трия. този бизнес вече ...
13.08.2011 21:11
нищо няма да трия.
този бизнес вече го зарязах и не ме интересува. квот си отмъкнал -това ще ти е
видя у кьоравия едно око и реши да му го извадиш
видя у бедняка троха хляб и реши да му я изплюскаш
ама роза ще видиш на куково лято
заклела съм я и ще си изпатиш
цитирай
31. анонимен - Между
13.08.2011 21:59
другото, може да изненадам доста хора, но аз подкрепям предложението да се изтрият всички оплювателски постове - независимо кой ги е писал, кога и по какъв повод.
Да уточня - за блогърското пространство, засягащи отношения между блогърите!
И да започнем на чисто.
Аз съм била обект на атаки неведнъж, които не съм започвала първа, но съм готова да забравя това.
А вие?
цитирай
32. yotovava - Ангипискова,
13.08.2011 22:16
а какво ще кажеш за коментарите, които препращат менторски към други блогъри и ги оплюват, без да имат отношение към поста. Например
"Това е поезия, а не някакви си Смайли, Барони, Чута" - което е типично Сър Порско. ( Ив, чудесно си го измислил).
цитирай
33. анонимен - Абсолютно съгласен - нищо, че с Рустам и Панто сме в общ фронт срещу тоя смешник.фронт срещу тоя смешник.
13.08.2011 22:34
angpiskova написа:
другото, може да изненадам доста хора, но аз подкрепям предложението да се изтрият всички оплювателски постове - независимо кой ги е писал, кога и по какъв повод.
Да уточня - за блогърското пространство, засягащи отношения между блогърите!
И да започнем на чисто.
Аз съм била обект на атаки неведнъж, които не съм започвала първа, но съм готова да забравя това.
А вие?


Повтарям настояването си постингът да бъде изтрит, както и всички анти --постинги.
Това не е каприз на мен и на Пискова, а задължение съгласно Споразумението за ползване.
Иначе защо съществува то???
Ами че за 10 минути мога да пусна 3 постинга срещу Камосутров и сайтът ще замяза на цирк.
Наистина ли това е целта?
цитирай
34. анонимен - Същото се отнася и за коментарите - да изтрият всички подобни.
13.08.2011 22:42
yotovava написа:
а какво ще кажеш за коментарите, които препращат менторски към други блогъри и ги оплюват, без да имат отношение към поста. Например
"Това е поезия, а не някакви си Смайли, Барони, Чута" - което е типично Сър Порско. ( Ив, чудесно си го измислил).


Само тъпачка може да харесва тъпизми.
цитирай
35. анонимен - А Цефул, разбира се, си прави оглушки.
13.08.2011 22:52
Как така ще каже нещо против своя ментор?
цитирай
36. анонимен - Нищо няма да изтиря! Когато за...
13.08.2011 23:06
Нищо няма да изтиря!
Когато започнахте войната с нищо не съм ви предизвиквала. Вие обичахте да си разигравате коня както ви харесва и да чувствате хората подчинени в краката си.
Е аз съм непослушна калпазанка. Добричка съм много ама как да съм ангел с дяволи? Кой ти дявол ти разбира от ангелски песни? Искахте да ме изкарате извън кожата ми за да ми паднели маските които по принцип не съществуват. Е кво? Добих маска заради изроди като вас.
Друг път си опичайте акъла на кого си прилагате психологическите ченгесарски похвати.
Объркали сте ме с гъз.
цитирай
37. yotovava - Това какво харесвам си е мое право и ти изобщо не можеш да се месиш в него, Сър Пор. :)))))))))))))))))))))))))))
13.08.2011 23:15
poligor написа:
yotovava написа:
а какво ще кажеш за коментарите, които препращат менторски към други блогъри и ги оплюват, без да имат отношение към поста. Например
"Това е поезия, а не някакви си Смайли, Барони, Чута" - което е типично Сър Порско. ( Ив, чудесно си го измислил).


Само тъпачка може да харесва тъпизми.

цитирай
38. анонимен - Ами понеже си на същото ниво на елементарност, Похитителко.
13.08.2011 23:35
yotovava написа:
poligor написа:
yotovava написа:
а какво ще кажеш за коментарите, които препращат менторски към други блогъри и ги оплюват, без да имат отношение към поста. Например
"Това е поезия, а не някакви си Смайли, Барони, Чута" - което е типично Сър Порско. ( Ив, чудесно си го измислил).


Само тъпачка може да харесва тъпизми.



И само ти подсмърчаш около тая помия, а Пискова показа, че наистина има принципи и достойнство.
цитирай
39. анонимен - Ето пак гениално представеният образ на Ив.
13.08.2011 23:40
Измъчващият словото ни родно,
е пълен с въздух застоял балон.
Нарекъл се със име благородно,
закичил се със титлата-Барон.

Та този съчинител на куплети,
и тънак "познавач" на пуетеси,
от дълго време точи лиги в нета,
и всякакви интриги мазно меси.

Но словото не е канарче в клетка.
Таланта като ник не се изтрива.
Не си дорасал да ми търсиш сметка,
пиши си там ,поезията сива...

Подписвай се под стихоплетства сухи,
оплетени от музата-Безумица.
Замязал си на трубадурица,
която пее зле,пред шепа глухи...


Специален подарък за Йо.
цитирай
40. анонимен - КрещящиЯТ се пише. Ако бях толкова неграмотен, щях да се обеся на мегдана.
14.08.2011 00:08
kamosutrov написа:
4udovi6teto написа:
Камосутров, що се занимаваш с дребни хорица? Ами тя на Пафката и гарсониерката му малка! :-)))))))))))))
Чу

Говори си сам, но на висок глас.


Научи се да пишеш грамотно бе.
Чу и Йотова може да са всякакви, ама не пишат като слатински циганин, искай им малко акъл как се пише.
цитирай
41. cefulesteven - Как така ще каже нещо против своя ...
14.08.2011 01:58
poligor написа:
Как така ще каже нещо против своя ментор?


Като, че ли не съжалявам, но в света има и други неща, освен блога и вместо да кисна цяла вечер пред компа и да си го меря с някои, които имат необходимост от това, предпочетох да присъствам на премиера на нов български филм, на морския плаж, в едно прекрасно заведение и в прекрасна женска компания.

Друга бира е, че не си заслужава да давам отговор на подобен въпрос. Защо, след като толкова се възмущаваш от "оплювателски" постинги не реагира, когато Рустам или други твои приятелчета пускат такива, а когато вие сте засегнати. Не ми говори за пристрастност.

Но тази част от отзива ми е без значение, за теб. Помисли си над първата, може и да ти влезе в полза.
цитирай
42. анонимен - а какво ще кажеш за коментарите, ...
14.08.2011 08:54
yotovava написа:
а какво ще кажеш за коментарите, които препращат менторски към други блогъри и ги оплюват, без да имат отношение към поста. Например
"Това е поезия, а не някакви си Смайли, Барони, Чута" - което е типично Сър Порско. ( Ив, чудесно си го измислил).

Валя, точно тези неща искам да спра. Предполагам, не само аз, понякога и тези, които първи започват атаките или не правят нищо друго, освен да нападат останалите.
Просто отнякъде трябва да се започне и някой трябва да започне. Разберете, хора, нямаме интерес да се изпокарваме!
цитирай
43. kamosutrov - Ще се занимавам с тебе докато не престанеш с идиотщините си. Надали ще стане, но съм оптимист
14.08.2011 09:00
26. poligor - А бре, Чу? Що си не стоиш в бърлогата, ами показваш само тъпотията си? Я си разменете култовите репрлики с братко Ив
poligor написа:
4udovi6teto написа:
Камосутров, що се занимаваш с дребни хорица? Ами тя на Пафката и гарсониерката му малка! :-)))))))))))))
Чу

Понякога се чудя дали Бог ти диктува или ти на него, братко Чу!.
По-смешни пуети от вас няма във вселената.
Що се занимава с мен Камо ли - щото е прост, вманиачен и пак прост.

цитирай
44. kamosutrov - Доста неясно е казаното. Кризата преди лекарствата?
14.08.2011 09:03
анонимен написа:
нищо няма да трия.
този бизнес вече го зарязах и не ме интересува. квот си отмъкнал -това ще ти е
видя у кьоравия едно око и реши да му го извадиш
видя у бедняка троха хляб и реши да му я изплюскаш
ама роза ще видиш на куково лято
заклела съм я и ще си изпатиш

цитирай
45. kamosutrov - Никога не започвам пръв конфликта, но започна ли го, карам до край.
14.08.2011 09:11
angpiskova написа:
другото, може да изненадам доста хора, но аз подкрепям предложението да се изтрият всички оплювателски постове - независимо кой ги е писал, кога и по какъв повод.
Да уточня - за блогърското пространство, засягащи отношения между блогърите!
И да започнем на чисто.
Аз съм била обект на атаки неведнъж, които не съм започвала първа, но съм готова да забравя това.
А вие?

На Шантавия Полигор съм казал, че ще прекратя войната при 3 условия:
1. Да се извини официално на всички, които напада през десетките си профили, от Чу, през Барона, та до Лидис;
2. Да се извини на жената, която съвсем просташки наклюкари, за... той си знае;
3. Да си пише думите, които нарича поезия и да не занимава света с другите, включително и чрез десетките си профили;
Тогава ще спра.
Не го ли направи, продължавам.
цитирай
46. kamosutrov - Направи го, бе! Не се стеснявай! Клонирай колкото си щеш синонимно мои профили,
14.08.2011 09:15
33. poligor - Абсолютно съгласен - нищо, че с Рустам и Панто сме в общ фронт срещу тоя смешник.фронт срещу тоя смешник.
poligor написа:
angpiskova написа:
другото, може да изненадам доста хора, но аз подкрепям предложението да се изтрият всички оплювателски постове - независимо кой ги е писал, кога и по какъв повод.
Да уточня - за блогърското пространство, засягащи отношения между блогърите!
И да започнем на чисто.
Аз съм била обект на атаки неведнъж, които не съм започвала първа, но съм готова да забравя това.
А вие?


Повтарям настояването си постингът да бъде изтрит, както и всички анти --постинги.
Това не е каприз на мен и на Пискова, а задължение съгласно Споразумението за ползване.
Иначе защо съществува то???
Ами че за 10 минути мога да пусна 3 постинга срещу Камосутров и сайтът ще замяза на цирк.
Наистина ли това е целта?

говори си през тях. Не ми пречиш.
цитирай
47. анонимен - Сава,
14.08.2011 09:17
от войните, в т.ч. и вербалните, не печели никой. А губещи са всички. Това е много енергия, хвърлена на вятъра!
А може да се насочи където трябва. Или пък до такава степен живеем добре, че сме опрели до такива развлечения?
цитирай
48. kamosutrov - За Полигор-prizrakyt Резрешил съм ти коментар от 2 ника Полигоор и Ананела
14.08.2011 09:19
Анонимните ти шизофрении и останалите ти профили, delete. Точка.
цитирай
49. kamosutrov - Егати и тук ли ще ме мориш с куплети?
14.08.2011 09:22
poligor написа:
Измъчващият словото ни родно,
е пълен с въздух застоял балон.
Нарекъл се със име благородно,
закичил се със титлата-Барон.

Та този съчинител на куплети,
и тънак "познавач" на пуетеси,
от дълго време точи лиги в нета,
и всякакви интриги мазно меси.

Но словото не е канарче в клетка.
Таланта като ник не се изтрива.
Не си дорасал да ми търсиш сметка,
пиши си там ,поезията сива...

Подписвай се под стихоплетства сухи,
оплетени от музата-Безумица.
Замязал си на трубадурица,
която пее зле,пред шепа глухи...


Специален подарък за Йо.

цитирай
50. kamosutrov - Анджи, ако си оставям приятелите, няма да съм Сава е ще съм ...
14.08.2011 09:25
angpiskova написа:
от войните, в т.ч. и вербалните, не печели никой. А губещи са всички. Това е много енергия, хвърлена на вятъра!
А може да се насочи където трябва. Или пък до такава степен живеем добре, че сме опрели до такива развлечения?

един от многото люде с робска психика. Ще цитирам: "Един мъж без достойнстно и чест е животно".
цитирай
51. kamosutrov - :-)))) Тоя има толкова много личности, че не се знае с коя е в момента
14.08.2011 09:29
cefulesteven написа:
poligor написа:
Как така ще каже нещо против своя ментор?


Като, че ли не съжалявам, но в света има и други неща, освен блога и вместо да кисна цяла вечер пред компа и да си го меря с някои, които имат необходимост от това, предпочетох да присъствам на премиера на нов български филм, на морския плаж, в едно прекрасно заведение и в прекрасна женска компания.

Друга бира е, че не си заслужава да давам отговор на подобен въпрос. Защо, след като толкова се възмущаваш от "оплювателски" постинги не реагира, когато Рустам или други твои приятелчета пускат такива, а когато вие сте засегнати. Не ми говори за пристрастност.

Но тази част от отзива ми е без значение, за теб. Помисли си над първата, може и да ти влезе в полза.

цитирай
52. анонимен - от войните, в т. ч. и вербалните, не ...
14.08.2011 09:30
kamosutrov написа:
angpiskova написа:
от войните, в т.ч. и вербалните, не печели никой. А губещи са всички. Това е много енергия, хвърлена на вятъра!
А може да се насочи където трябва. Или пък до такава степен живеем добре, че сме опрели до такива развлечения?

един от многото люде с робска психика. Ще цитирам: "Един мъж без достойнстно и чест е животно".

Аз лично съм получавала категорична защита от теб и знам, че заставаш твърдо зад приятелите си или несправедливо нападаните. И оценявам това.
Друга беше мисълта ми - така нещата се въртят в познатия порочен кръг. Камъните летят по двете посоки и удрят по всички замесени.
Полигоре и към теб се обръщам - хайде и ти да спреш! Виждаш, че тези конфликти не помагат и на теб!
цитирай
53. анонимен - Цял блог вижда колко смешен и жалък е потребителят Камосутров.
14.08.2011 09:39
Играе си на войни като момченце в трети клас.
А защо си жалък - защото модерация имат и клакьорите ти Йотова, барона и Цефул,
но ти си затваряш очите.
И да не би да ме уплашиш бе?
Ами че всеки ден ще те ритам с кеф, щом не щеш да се държиш като нормален.

Пискова, виждаш как реагира тоя смешник.
Аз отдавна съм спрял - виждаш ли в блога ми нещо друго освен стихове?
Но съм съгласен - не желая тъпи осакатяващи сайта игрички.
Заявявам тържествено, че в постинг или коментар в никой от блоговете си няма да нападам Катана или Йотова - той да си лае, като иска.
Но ако вземе да ми досажда, ще го сритам пак.
цитирай
54. kamosutrov - А така, послушно момченце! Оставяш на мира Стеф,Барона и Лидис. Сега остава и да се извиниш и прекратявам
14.08.2011 09:50
53. poligor - Цял блог вижда колко смешен и жалък е потребителят Камосутров.
poligor написа:
Играе си на войни като момченце в трети клас.
А защо си жалък - защото модерация имат и клакьорите ти Йотова, барона и Цефул,
но ти си затваряш очите.
И да не би да ме уплашиш бе?
Ами че всеки ден ще те ритам с кеф, щом не щеш да се държиш като нормален.

Пискова, виждаш как реагира тоя смешник.
Аз отдавна съм спрял - виждаш ли в блога ми нещо друго освен стихове?
Но съм съгласен - не желая тъпи осакатяващи сайта игрички.
Заявявам тържествено, че в постинг или коментар в никой от блоговете си няма да нападам Катана или Йотова - той да си лае, като иска.
Но ако вземе да ми досажда, ще го сритам пак.

Хората са си сложили модерация, за да се отърват от многодосадието ти, бе хахо!
цитирай
55. анонимен - Добре,
14.08.2011 09:56
аз бях дотук. Излизам от мрежата и отивам в реала, където искам да изкарам неделята.
Поздравявам всички вас с песните ми в последните два постинга - и приятели, и неприятели, и....останали.
Чао от мен!
цитирай
56. анонимен - Камо, не ме разсмивай.
14.08.2011 10:52
На онази жена се извинявам, но по време на войните си с някои блогери бях оплюван много повече от тях, отколкото аз тях.
И аз турих модерация по същата причина - Йотова ми бълваше по 10 коментара с псувни.
Хайде край на глупостите. Свалям те от дневния рд на никовете си, но ще следя внимателно какво правиш.
цитирай
57. kamosutrov - Не се изявявай като блогов надзирател. Ще ме наблюдаваш? За какво?
14.08.2011 11:42
poligor написа:
На онази жена се извинявам, но по време на войните си с някои блогери бях оплюван много повече от тях, отколкото аз тях.
И аз турих модерация по същата причина - Йотова ми бълваше по 10 коментара с псувни.
Хайде край на глупостите. Свалям те от дневния рд на никовете си, но ще следя внимателно какво правиш.

Хайде сега, като Полигор публикувай официално извинение към хората, които посочих. Направи го и спирам и аз. И да нама призраци, ананели, баби еленици, баби катани и какво ри още не. С мен и Катана ти разрешавам да се заяждаш, колкото си щеш.
цитирай
58. анонимен - Ама ти не разбираш от дума.
14.08.2011 15:48
Не съм обидил никого, за да се извинявам. Всички тези, които споменаваш, имат огромен брой коментари и постинги срещу мен.
Заявих ти, че няма да пиша нищо срещу тях и срещу теб, защото ми писна.
Не търси под вола теле.
Ако продължиш войната, след като ясно показах добронамереност, проблемът не е мой.
цитирай
59. kamosutrov - Аз съм проверил. Започнал си първи.
14.08.2011 17:35
poligor написа:
Не съм обидил никого, за да се извинявам. Всички тези, които споменаваш, имат огромен брой коментари и постинги срещу мен.
Заявих ти, че няма да пиша нищо срещу тях и срещу теб, защото ми писна.
Не търси под вола теле.
Ако продължиш войната, след като ясно показах добронамереност, проблемът не е мой.

Не търся теле под вола. Просто си мисля, че е възможно и да проявиш реална самооценка. Започнал си войната, а си забравил защо и кога.
цитирай
60. barona40 - Интересно, Сър Пор,
15.08.2011 06:57
АЗ НЯМАМ ПОСТИНГ СРЕЩУ ТЕБ! А МИНАЛАТА ГОДИНА ТИ НЕ ЗНАМ КОЛКО ПОСТИНГА СНЕСЕ - ЧЕ И СРАВНИТЕЛНИ, ЧЕ И КАКВИ ЛИ НЕ - И СРЕЩУ МЕН, И СРЕЩУ ВАЛЕРИ СТАНКОВ, И СРЕЩУ ДРУГИ!
ПРИСВОИ СИ МОЯ ИДЕЯ - И КАКВО СТАНА - ДАЖЕ НЕ МИ ДАДОХА ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ЗАЩИТЯ - ЗАБРАНИХА МИ КОМЕНТАРИТЕ?
Е ТОВА АКО НЕ Е ДВОЕН СТАНДАРД - ЗДРАВЕ МУ КАЖИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591878
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930