Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2011 17:09 - Интересно наблюдение върху музите
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 5347 Коментари: 17 Гласове:
15

Последна промяна: 14.07.2011 17:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Както всички знаем, Музата е стимул от женски род. Хубава и секси. Поне такива ме посещават. Признавам си, че Калиопа, Ерато, Евтерпа и Полихимния са ми сърдити, а Терпсихора  ме посещава само в женска компания и то не винаги. Дружинка са ми Клио, Урания и Талия. Мелпомена идва, но мнооого рядко.
Аз не знам Поетесите, какви музи имат. Предполагам, че са от мъжки род /Между Муз и Мъж, разликата е никаква/. Пък и какво, всяка с резбата си и предпочитанията си. Аз съм изумен от нещо друго. Един факт ми изправи косата. Е, силно казано коса, ама поне нейните тленни останки. Оказах се в ролата на Муза /да подчертая, че не съм Муза, Муз съм/. На мен се дължи прописването на стихове от страна на Кушел и Пантелеев, а Полигорите зарязаха мацките и се обърнаха и към мъжете.
Значи, да ги нямаме такива! Сбъркали сте! Аз харесвам и ще харесвам жени! Както и да се сучете, НЕ,НЕ и НЕ ! Ей ви Полигори или се разберете по между си.
Мили поетеси, споделете нещо за вашите музи. Интересно ще стане!




Гласувай:
17



1. snookie - Еееебаси
14.07.2011 17:20
има нема 20 минути
и се почувствах нежелан.
Който пеел, зло не мислил,
ма таланта ръси зян. :D
цитирай
2. kamosutrov - Недей, бе! Не ги умея тия неща с римите!
14.07.2011 17:30
snookie написа:
има нема 20 минути
и се почувствах нежелан.
Който пеел, зло не мислил,
ма таланта ръси зян. :D

:-)))))))))))))))))))) На времето, във ВМЕИ, измислихме една теорема. Който ПИЕ, ЗЛО НЕ МИСЛИ. Доказаталството: Който пие, пее. Който пее, зло не мисли. Ерго, който пие, зло не мисли. Така ли е, така е. :-)))))
цитирай
3. snookie - Добре де, спирам :D То ме връхлита ...
14.07.2011 17:34
Добре де, спирам :D
То ме връхлита когато си поиска :D
цитирай
4. tutankhamon661 - kamosutrov
14.07.2011 17:42
Леле колко неща съм пропуснал!
Така е, като дълго отсъствах. Ммда!
цитирай
5. elinora - Хахахаха, Катана, ти разлика между богини и обикновени музи правиш ли? :)))
14.07.2011 17:43
Пък се изживяваше на голям поклонник на ЧУпоезията! Ха-ха!
цитирай
6. kamosutrov - Хаха, хихи, хохо, това са музите.
14.07.2011 17:54
5. elinora - Хахахаха, Катана, ти разлика между богини и обикновени музи правиш ли? :)))
elinora написа:
Пък се изживяваше на голям поклонник на ЧУпоезията! Ха-ха!

Хайде ми покажи 1 моя рима и ще говорим. Ами, Чу е пич и мъжкар, да ти кажа. И добър поет. Ако имаш възможност, запознайте се.
цитирай
7. kamosutrov - Само не ме карай де ти отговарям с рими, че я втасах.
14.07.2011 17:59
snookie написа:
Добре де, спирам :D
То ме връхлита когато си поиска :D

:-))))))))))))))))))
Щом не си Полигор, римувай смело и безотговорно тук. Очевидно ти се отдава.
Между нас да си остане, не казвай на Полигорите, че пишеш поезия и проза. Ще те погнат на тълпи, на тълпи. :-))))))))
цитирай
8. snookie - Знам аз, аз съм като мулат сред тв...
14.07.2011 18:07
Знам аз, аз съм като мулат сред творците... като отида в Африка съм бял, като дойда тук съм черен :D :D :D
Иначе мерси де, ще използвам тези сили само за добро...
цитирай
9. kamosutrov - То така и трябва. За добро и с кобро.
14.07.2011 18:20
snookie написа:
Знам аз, аз съм като мулат сред творците... като отида в Африка съм бял, като дойда тук съм черен :D :D :D
Иначе мерси де, ще използвам тези сили само за добро...

Ама, как да ти кажа, при повечето хора е така. Може да си умен колкото 33 академици, все ще се намери няколко мрънчовци да ти се катерят по крачолите. Виж, наритай няколко задника и си обект на уважение.
цитирай
10. kamosutrov - Аз се извинявам на блогАрите, че съм станал причина да четат такива стихове
14.07.2011 18:35
tutankhamon661 написа:
Леле колко неща съм пропуснал!
Така е, като дълго отсъствах. Ммда!

:-))))))))))))))))))))) До сега не знаех, че имам такива дарби.
цитирай
11. yotovava - Леле, Камо, леле Сутров!!!!
14.07.2011 20:38
Хвъркатичко ли вече стана, кръжиш изКУШително над нечия захаросана пръчица, м?
цитирай
12. blackpredator - хаха,
14.07.2011 20:43
Горгон Муз.:))
У Муз, де вика Злика...:)
цитирай
13. kamosutrov - Аз не кръжа! Моля, моля! Припознали са се....
14.07.2011 20:50
yotovava написа:
Хвъркатичко ли вече стана, кръжиш изКУШително над нечия захаросана пръчица, м?

Аз... ъъъъ... съм по... хетеро ориентиран. Ама.... няма ли мацки в този блог бе, хаймани такива! На тях посвещавайте римите си! На мен не ми влияят!
цитирай
14. kamosutrov - Смей се ти..... :-))))))))))))))
14.07.2011 20:52
blackpredator написа:
Горгон Муз.:))
У Муз, де вика Злика...

Ама не са ти посвещавали стихове...... Бреей, че обратен народ се извъдил...
:-)))))))))))))))))))
цитирай
15. vmir - Вдъхновението е от първостепенно значение, поздравления за което!
15.07.2011 09:01
Покрай теб и аз се вредих за вниманието на някакъв Пантелеев, дано не е тотално и необратимо изтрещял. :)))
цитирай
16. kamosutrov - Той се закани да бръсне бради и мустаци
15.07.2011 12:34
:-)))))))))))))))))) Все някога ще се разбере кой бръсне и кой ще е бръснатия. Тия са жалки и смешни в своята битка за внимание.
цитирай
17. balgarski7vinarki - Njakoi poetesi imat za musa Chefa-Apolon e
15.07.2011 13:16
I nali znaete izraza ..."doide mu musata..."-chuvala sam go v detskite si godini na selo,ottam go chuh nai-napred,i kakvo mislite-tam se upotrebjavashe v smisal -"malko otkachi"-..
Posle se nachetoh na "Starograzki Legendi i Mitove"-Kun...
Maitapa si e maitap, no za men Chefa e dominant- Apolon s kitarata,pardon arfata...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591775
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930