Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2011 13:02 - Сътворих стих. Егати.....
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 11468 Коментари: 40 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Историята на този стих е странна. Яви ми се Омир и ме направи на дроб сърма. Как съм могъл да бъда толкова кьорав и да не си видя таланта. Хвана ме за ръката и ....
ПОЛИГОРИАДА
Музо,възпей оня гибелен гняв на Йотов клонинг Полигоров,

който донесе безбройни беди на войските римични,

прати в подземното царство душите на много герои,

тях пък самите предаде за плячка на стръвните псета,

пир за грабливите птици.

Тъй волята Полигорова стана,

след като в свада жестока се скараха и се разделиха

мощният цар Тибериус Трети и вождът Полигор основен и богоравен.

Кой от безсмъртните беше ги хвърлил към грозната разпра?
Богът, потомък на Лета и Зевса. Разсърден на царя,
болест коварна изпрати сред стана и мряха войските,

тъй като цар Тибериус Трети обидил бе жреца му Смайли.

Старият Смайли бе дошъл при полигорови клонинги бързи

с откуп богат да измоли спокойствие малко.

Носеше той във ръка златен жречески жезъл с венеца

на Мародер трети далекострелец и молеше всички поети,

най-много двамата братя Полигори, водачи римични:

„Вие, Полигори, и другите медноколенни поети!

Нека дадат боговете, които Олимп обитават,

да разрушите града на Чудовище лошо и се върнете здрави!

Спокойствие вий ми пуснете и откуп вземете за него,

тъй почетете сина на Блогинид, Алегатор далномерец!“

И съгласиха се с радостни възгласи всички римици

почит на Смайли да окажат и откупа скъп да приемат.

Само на цар Тибериус Трети това на сърце не допадна.

Грубо той жреца изгони тежки му думи надума:

„Повече да не те срещам при витите кораби, старче.

Ако останеш сега или дойдеш по-късно отново,

нито венецът на бога, ни скиптърът ще ти помогнат.

Нея аз няма да пусна, преди да я старост застигне

в моята къща във Хисаря, далече от дом и родина,

все да тъче тя на стана и ложето с мен да споделя.

Хайде върви, не гневи ме, та жив да си идеш оттука!“




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Егати.... можеш значи :)
29.05.2011 15:10
Егати.... можеш значи :)
цитирай
2. анонимен - Обади се бе, случайно те мярнах.
29.05.2011 15:38
Гласувах ти с плюс, защото си майстор.
Божествен си, Камо!
цитирай
3. kamosutrov - Ако не беше Омир....
29.05.2011 17:15
karambol5 написа:
Егати.... можеш значи :)

Помогна си ми.
цитирай
4. kamosutrov - Повече от божествен съм.
29.05.2011 17:15
poligor написа:
Гласувах ти с плюс, защото си майстор.
Божествен си, Камо!

Талантлив, даже.
цитирай
5. blackpredator - Повикай Предракъл да ти изчисти блОбора.
29.05.2011 17:18
Няма да се брои за подвиг, нито ще искам хонорар...

цитирай
6. kamosutrov - Така казват всички
29.05.2011 17:20
blackpredator написа:
Няма да се брои за подвиг, нито ще искам хонорар...


Пасле искат по половив царство, принцеси и повече. Ще си се изчисти сам.
цитирай
7. анонимен - Доколенков, поздрави.
29.05.2011 19:20
Доколенков, поздрави.
цитирай
8. kamosutrov - Благодаря, но нямам вина..:-)))))))))
29.05.2011 19:49
muroto написа:
Доколенков, поздрави.

Ех този Омир.... :-))))))))
цитирай
9. divna8 - Стихотворчеството е заразно :))))))))))
29.05.2011 22:58
Особено след посещение на О'МИР...а :)))))))))
Успех и в стихо- и в смехо-... творенето, г-н Камосутров!
цитирай
10. yotovava - Не само Божестен,
29.05.2011 23:00
Блогествен си, Камосутров, всичките Полигори издъхнаха (упс, добре че не рекох издухаха го)
Четете, Полигори, да видите как се пише!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Валя
цитирай
11. анонимен - Талантлив си, брато.
29.05.2011 23:29
Талантлив си, брато.
цитирай
12. анонимен - еваларкааа!
29.05.2011 23:32
еваларкааа!
цитирай
13. анонимен - Камосутров, ще ти напиша и аз специален стих.
29.05.2011 23:33
Ама ще го пусна от някой друг ник, много внимавай.
Иначе стихът ти е по-добър и от моя, и от тоя на Йотова, и заслужаваш специалния Златен Полигор.
Пиши пак!
цитирай
14. smile999 - Обърка ми представата за божест...
29.05.2011 23:33
Обърка ми представата за божествена поезия.Просто, нямаш равен.
Чудовището, банани да яде пред твоя талант!
Аферим!Евалла!Машалла, Камасутров Сан!;-))))
цитирай
15. lidislidis - Поздрави, Камасутров!
29.05.2011 23:39
Учи ги на поезия, като не могат друго!;) и наблягай на възпитание на етика у твореца Полигор, че и тя му куца много!:)
цитирай
16. gita969 - Ама муза си имаш:))))
29.05.2011 23:42
Омир би ти завидял.:))))
цитирай
17. анонимен - Браво, Камосутров - сине Омиров!
30.05.2011 00:30
Омироравний и блогоочистителний, Камо!
Защо криеше досега богоравната си поезия, която действа като очистително на сайта след задръстването му с полигорченца?
А жалкото полигорче дори не се сеща, че стана за смях! Какво да се очаква от самодоволен глупак като него?
цитирай
18. spass - Ще направя хекатомба в чест на Омир.
30.05.2011 00:42
Нека бъде вечно името му, че откри таланта Камосутров и го издигна като копие Ахилово над бедната разклонена душица полигорска! Дори тази дребна мижитурка, самопровъзгласила се за поет, призна таланта ти!
Само се ЧУдя как не те е провъзгласил за поредния ЧУдераст? Щото той няма други думички в бедното си речниче, останало му като спомен от даскалските му години.
Предлагам да изпратим зад портите на крепостта Хисар дървен кон, но не със скрити войни, а с по едно чучело за всеки един полигорски ник. Жалко, че трябва да отрежем цяла гора, защото конят трябва да е доста голям, инак няма да събере всичките. :))))
В краен случай ще изпратим само една играчка, че да има с какво да си играе чичкото, вместо да цапа постоянно...
цитирай
19. enigme - За къде си без клонинги? Правиш 20 и ...
30.05.2011 00:44
За къде си без клонинги? Правиш 20 и викаш всеки един да коментира. Може и по два пъти. И отговаряш "това е най-доброто в световната поезия". От стихоплетчетата на полигор е по-добро, но той ще го оспорва. Може и нов клонинг да сътвори, за да зове от него блогерите за помощ. За по-ефектно ще потърси друго голо създание и ще се скрие зад рокличката му.
цитирай
20. enigme - Омироравний и блогоочистителний, ...
30.05.2011 00:48
анонимен написа:
Омироравний и блогоочистителний, Камо!
Защо криеше досега богоравната си поезия, която действа като очистително на сайта след задръстването му с полигорченца?
А жалкото полигорче дори не се сеща, че стана за смях! Какво да се очаква от самодоволен глупак като него?


От полигор се знае какво да се очаква. Очаква се нов клонинг, да кърши снага и бърше сополи, за да предизвика съчувствие и съдействие. Не само е глупак, но е и страхливец.
цитирай
21. анонимен - Боже, колко са тъпи създадените за мен
30.05.2011 01:07
два ника енигме и спасс! Те нямат собствена идентичност,а се появяват само за да лаят по мен. Никога не пишат нищо свое, а зяпат написаното от мен.
Което се чете и харесва, а допълнително камосутров ми прави реклама, понеже и той е призван само за това.
За смях съм станал само в извратеното съзнание на анонимчиците.
Полигор пише, спас и енигме му ровят в гащите.
Всеки прави това, което може.
А, и Полигор презира ровещите в гащите му безличия.
И си пише - току-що написа нов стих.
цитирай
22. анонимен - Полигоре,
30.05.2011 01:11
poligor написа:
два ника енигме и спасс! Те нямат собствена идентичност,а се появяват само за да лаят по мен. Никога не пишат нищо свое, а зяпат написаното от мен.
Което се чете и харесва, а допълнително камосутров ми прави реклама, понеже и той е призван само за това.
За смях съм станал само в извратеното съзнание на анонимчиците.
Полигор пише, спас и енигме му ровят в гащите.
Всеки прави това, което може.
А, и Полигор презира ровещите в гащите му безличия.
И си пише - току-що написа нов стих.


Май бързо забравяш. Кой ровеше доскоро в гащите на Чудовището? Не беше ли ти? Написал си стих? Не ставай смешен. Ти можеш да напишеш само простотии с претенции за стих.
цитирай
23. анонимен - Изпратете му Блогенка Албенка и супругът й
30.05.2011 01:27
spass написа:
Нека бъде вечно името му, че откри таланта Камосутров и го издигна като копие Ахилово над бедната разклонена душица полигорска! Дори тази дребна мижитурка, самопровъзгласила се за поет, призна таланта ти!
Само се ЧУдя как не те е провъзгласил за поредния ЧУдераст? Щото той няма други думички в бедното си речниче, останало му като спомен от даскалските му години.
Предлагам да изпратим зад портите на крепостта Хисар дървен кон, но не със скрити войни, а с по едно чучело за всеки един полигорски ник. Жалко, че трябва да отрежем цяла гора, защото конят трябва да е доста голям, инак няма да събере всичките. :))))
В краен случай ще изпратим само една играчка, че да има с какво да си играе чичкото, вместо да цапа постоянно...


Орева света за нея! Може пък мъжът й да ги оправи и двамата , та дано млъкне накрая!
цитирай
24. анонимен - два ника енигме и спасс! Те нямат ...
30.05.2011 01:40
poligor написа:
два ника енигме и спасс! Те нямат собствена идентичност,а се появяват само за да лаят по мен. Никога не пишат нищо свое, а зяпат написаното от мен.
Което се чете и харесва, а допълнително камосутров ми прави реклама, понеже и той е призван само за това.
За смях съм станал само в извратеното съзнание на анонимчиците.
Полигор пише, спас и енигме му ровят в гащите.
Всеки прави това, което може.
А, и Полигор презира ровещите в гащите му безличия.
И си пише - току-що написа нов стих.


Поне не се излагат като тебе. Защо мислиш, че някой ти рови в гащите? Всички знаят, че там няма нищо.
цитирай
25. анонимен - Анонимните нямат мозък и няма да разберат, ама
30.05.2011 01:42
нормалните читатели ще разберат.
Някои ронят сълзи за Чу. Ами да си вървят с него. Аз не съм се ровил в гащите му, а си пишех стиховете, и сега ги пиша. А Камосутров пише главно за мен. Енигме и спасс пишат само за мен. Спасс например има един коментар на бизкочо " Болка е!!!" и с това му се изчерпва творчеството.
Аз открито критикувам някои стихове - анонимните ги е страх да ми кажат нещо в блога, ами ръмжат в чужди блогове.
Така че анонимните жалки, злобни и вонящи същества не ме вълнуват. Нито пък и за секунда ще ме разколебаят - аз никога няма да избягам с деактивиране на блог. Няма такъв филм.
Ще си пиша стихове, а Камосутров ще пише за мен, за да сбира анонимни боклуци, и ще ми прави пиара.
Това е повече от ЧУдесно.
цитирай
26. анонимен - нормалните читатели ще разберат. ...
30.05.2011 02:58
poligor написа:
нормалните читатели ще разберат.
Някои ронят сълзи за Чу. Ами да си вървят с него. Аз не съм се ровил в гащите му, а си пишех стиховете, и сега ги пиша. А Камосутров пише главно за мен. Енигме и спасс пишат само за мен. Спасс например има един коментар на бизкочо " Болка е!!!" и с това му се изчерпва творчеството.
Аз открито критикувам някои стихове - анонимните ги е страх да ми кажат нещо в блога, ами ръмжат в чужди блогове.
Така че анонимните жалки, злобни и вонящи същества не ме вълнуват. Нито пък и за секунда ще ме разколебаят - аз никога няма да избягам с деактивиране на блог. Няма такъв филм.
Ще си пиша стихове, а Камосутров ще пише за мен, за да сбира анонимни боклуци, и ще ми прави пиара.
Това е повече от ЧУдесно.


Ti i bez da si anonimen nqma6 mozyk. poligore, lud li si da pi6e6, da 4etat teb i da pi6at v bloga ti? Ne sa se namrazili, za da te 4etat. Pi6i si sam ot kloningite.

цитирай
27. kamosutrov - Благодаря, Дивна
30.05.2011 08:14
divna8 написа:
Особено след посещение на О'МИР...а :)))))))))
Успех и в стихо- и в смехо-... творенето, г-н Камосутров!

Не знам как стана, но.... Явно на Омир му писна нещо... Ама защо мене ме хвана?
цитирай
28. kamosutrov - Всичките ли? Не вярвам.
30.05.2011 08:15
yotovava написа:
Блогествен си, Камосутров, всичките Полигори издъхнаха (упс, добре че не рекох издухаха го)
Четете, Полигори, да видите как се пише!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Валя

Те се множат като...абе, множат се...:-)
цитирай
29. kamosutrov - От мен е писалото. Останалото е Омир
30.05.2011 08:17
kumana написа:
Талантлив си, брато.

цитирай
30. kamosutrov - :-)))
30.05.2011 08:18
анонимен написа:
еваларкааа!

цитирай
31. kamosutrov - Ама напиши, не се страхувай
30.05.2011 08:18
poligor написа:
Ама ще го пусна от някой друг ник, много внимавай.
Иначе стихът ти е по-добър и от моя, и от тоя на Йотова, и заслужаваш специалния Златен Полигор.
Пиши пак!

Аз ще ти издействам нещо, но не вярвам да е златно. :-)
цитирай
32. kamosutrov - Интерсното е, че и Вазов дойде
30.05.2011 08:34
smile999 написа:
Обърка ми представата за божествена поезия.Просто, нямаш равен.
Чудовището, банани да яде пред твоя талант!
Аферим!Евалла!Машалла, Камасутров Сан!;-))))

Да видим какво ще направи и той
цитирай
33. kamosutrov - Лиде, Полигорите са ненаучваеми
30.05.2011 08:37
lidislidis написа:
Учи ги на поезия, като не могат друго!;) и наблягай на възпитание на етика у твореца Полигор, че и тя му куца много!:)

Обаче, покажи им едно деколте и гледай какво става. То са оргазми, то са... искри.
Етика и Полигор не трябва да са в едно изречение.
цитирай
34. kamosutrov - Направо турих Аполон в джоба си.
30.05.2011 08:38
gita969 написа:
Омир би ти завидял.:))))

Аз имам над 25 музи. Калабалък, нали?
цитирай
35. yotovava - Нищо, колкото по се множат, толкова по ще те четат.
30.05.2011 08:40
kamosutrov написа:
yotovava написа:
Блогествен си, Камосутров, всичките Полигори издъхнаха (упс, добре че не рекох издухаха го)
Четете, Полигори, да видите как се пише!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Валя

Те се множат като...абе, множат се...:-)

цитирай
36. kamosutrov - Нямаше я, докато не връхлетя Омир.
30.05.2011 08:40
анонимен написа:
Омироравний и блогоочистителний, Камо!
Защо криеше досега богоравната си поезия, която действа като очистително на сайта след задръстването му с полигорченца?
А жалкото полигорче дори не се сеща, че стана за смях! Какво да се очаква от самодоволен глупак като него?

:-))) Пиши бе, хаймана, ми рече и държи ръката... Кофтито е, че и дядо Вазов дойде. Държи сабя френгия и гледа на лошо.
цитирай
37. kamosutrov - Че то Полигорите са повече от войските ахейски
30.05.2011 08:44
spass написа:
Нека бъде вечно името му, че откри таланта Камосутров и го издигна като копие Ахилово над бедната разклонена душица полигорска! Дори тази дребна мижитурка, самопровъзгласила се за поет, призна таланта ти!
Само се ЧУдя как не те е провъзгласил за поредния ЧУдераст? Щото той няма други думички в бедното си речниче, останало му като спомен от даскалските му години.
Предлагам да изпратим зад портите на крепостта Хисар дървен кон, но не със скрити войни, а с по едно чучело за всеки един полигорски ник. Жалко, че трябва да отрежем цяла гора, защото конят трябва да е доста голям, инак няма да събере всичките. :))))
В краен случай ще изпратим само една играчка, че да има с какво да си играе чичкото, вместо да цапа постоянно...

Цял ескадрон Хисарски коне трябва да се направи.
цитирай
38. kamosutrov - Нещо не разбираш от тактика. Полигорите обсаждат едно маце
30.05.2011 08:47
enigme написа:
За къде си без клонинги? Правиш 20 и викаш всеки един да коментира. Може и по два пъти. И отговаряш "това е най-доброто в световната поезия". От стихоплетчетата на полигор е по-добро, но той ще го оспорва. Може и нов клонинг да сътвори, за да зове от него блогерите за помощ. За по-ефектно ще потърси друго голо създание и ще се скрие зад рокличката му.

А един, най-много двама пушкат с еротична и оргазмена поезия.
цитирай
39. kamosutrov - Браво на Полигорите. Че пишат стихове.
30.05.2011 08:49
poligor написа:
два ника енигме и спасс! Те нямат собствена идентичност,а се появяват само за да лаят по мен. Никога не пишат нищо свое, а зяпат написаното от мен.
Което се чете и харесва, а допълнително камосутров ми прави реклама, понеже и той е призван само за това.
За смях съм станал само в извратеното съзнание на анонимчиците.
Полигор пише, спас и енигме му ровят в гащите.
Всеки прави това, което може.
А, и Полигор презира ровещите в гащите му безличия.
И си пише - току-що написа нов стих.

Да ме прощаваш, ама в мъжки гащи не ровя.
цитирай
40. анонимен - !!!!!!!!!
30.05.2011 22:04
абе, хора, полигор да разбере!!!!! нЕма такъв филм! той е самовлюбен, особено в това, което си мисли, че има в гащите..... жалко, че няма повръщащи емотикони, та да туря нЕколко броя тука....... и под последните му два "стиха", ама си е забранил достъпа и трие неудобните коментарки.........
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591750
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930