Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 14:15 - Във блогарската кория появи се нов месия
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 6991 Коментари: 26 Гласове:
20

Последна промяна: 30.04.2011 00:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Силен гръм стресна жителите на Блогарска кория. На централната поляна, която всички наричаха ПЪРВА СТРАНИЦА се виеше кълбо дим. Беше гръмнала мощна пиратка. Всички жители на корията се струпаха да гледат сеир. На сред поляната стоеше кушлето Кушел.Беше странно облечен. Та главата се имаше широкопола шапка с червена петолъчка. Беше заметнат с червено знаме и беше обут още по-странно. На левия крак имаше цървул, а на десния имаше ботуш. В едната ръка държеше чук и някаква плоча. В другата си ръка носеше торба с книги.
Старите му познати Рустам, Полигорчо и други изскочиха от къщичките си и го наобиколиха.
-       К,во, кво бе! К`во става?!??!
-       Аз съм новия ви Месия - важно се изказа Кушел - и съм пророк.
-       Бреееей – възкликнаха приятелите му- Куш, к,во си пил напоследък?
-       Нищо не съм пил! Аз съм Пророк-Месия и по време на работа не пия. Не пия много, де! И съм първия и единствен атеистичен Пророк-Месия!
-       Хъм… изхъмкаха кушлетата.
-       Трябва да ми вярвате, че като ви пухна с торбата… заплаши Кушел. В нея съм сложил 13 тома „Наръчник на пропагандиста”, луксозно издание и с картинки.
-       Еееееееее, от кога не съм ги виждал – разнежи се Рустам. Много си ги обичах на времето.
-       И сега, к,во ще правиш? – попитаха го
-       Ще оглавя Кръстоносен поход на атеистите срещу вярващите! - тежко изтътна Кушел, като зае позата Цицерон в римския Сенат. Качи се на една маса и заговори. Кушлетата го изгледаха със страхопочитание.
-       Брееей, че умен наш Кушел, бе!  Как говори, какви ги реди …
И като се разляха едни проповеди, като се заредиха едни тежки клетви и ругатни, седем деня и седем нощи без прекъсване. На седмия ден и Кушел се усети, че си говори сам.  Поразходи се из корията, надникна тук и там и се убеди, че само с проповеди не става.
-       Ще видите вие, вярващи такива – закани се той.
Взе чука и закова на дървото една плоча. С Десетте Кушелови заповеди
1. Аз съм Пророк - Месия твой; да нямаш други Пророк - Месии освен Мен.
2. Няма да си правиш кумири, ако аз не ти кажа! Никакво изображение на онова, що е горе на небето, що е долу на земята, и що е във водата и под земята, не е вярно ако аз не кажа!
3. Ако изговаряш името на Господа, твоя Бог, аз те наричам луд и без морал! Казах!
4. Помни блога мой, за да го светиш; седем дена работи и върши в тях всичките си работи, а ако пропуснеш да ми прочетеш блога, ще те наказвам!
5. Почитай мен, като баща си и майка си, за да ти бъде добре и за да живееш дълго на земята.
6. Не убивай други освен вярващи, американци, демократи и други низши твари!
7. Не прелюбодействай! Само на мен ми е разрешено!
8. Кради, но винаги казвай от къде!
9. Лъжи смело, все някой ще ти повярва!
10. Не пожелавай дома на ближния си; не пожелавай жената на ближния си; нито нивата му; ни вола му; ни осела му; нито някакъв негов имот - нищо, което е на ближния ти. Като се върне социализма ще му вземем всичко!
-       Не щете Кръстоносен поход, а? Ще видите вие, като подхвана и демокрацията! Няма по-голямо блаженство от това да си атеист и антидемократ! Обичам те Муамаре! Обичам те Кадафи! Имам твоя снимка и те тача като пръв човеколюбец и хуманист!
Аз, Камо Сутров, бях много изненадан, когато получиэ тайна бележка от Кушел.
„Камо, моля те, спретни Евангелието на Кушел. Знам, че те бива.” Пророк - Месия Кушел.
Да приeма ли предложението?




Гласувай:
21



1. karambol5 - Ама ти още ли се чудиш :)))))))))...
29.04.2011 14:24
Ама ти още ли се чудиш :))))))))))))))))))
цитирай
2. yotovava - Лелееееее, Камосутров!!!
29.04.2011 14:36
А какво ще стане с Кама Сутрата, бе? По соца всички бяхме водени от приятелски чувства и за секс зъб не обелваше никой. Пък то - човещинка, все някак се родихме!!!

Усмивки и орални пледоариии... :)))))))))))))))))))
Валя
цитирай
3. kamosutrov - Колебая се още.... :-))))
29.04.2011 15:10
karambol5 написа:
Ама ти още ли се чудиш :))))))))))))))))))

цитирай
4. kamosutrov - Кама сутра си е наред
29.04.2011 15:13
yotovava написа:
А какво ще стане с Кама Сутрата, бе? По соца всички бяхме водени от приятелски чувства и за секс зъб не обелваше никой. Пък то - човещинка, все някак се родихме!!!

Усмивки и орални пледоариии... :)))))))))))))))))))
Валя

Ник`в секс! Атеизъм и .. въздържание.... Ъъъ.. не много...
цитирай
5. yotovava - Да беееее, въздържание! То аз че съм трезвеник, не пия, не пуша, ама секса да откажа - нивгаж!!!!
29.04.2011 15:15
kamosutrov написа:
yotovava написа:
А какво ще стане с Кама Сутрата, бе? По соца всички бяхме водени от приятелски чувства и за секс зъб не обелваше никой. Пък то - човещинка, все някак се родихме!!!

Усмивки и орални пледоариии... :)))))))))))))))))))
Валя

Ник`в секс! Атеизъм и .. въздържание.... Ъъъ.. не много...

цитирай
6. kamosutrov - Е, сега. Спазари се с него.
29.04.2011 15:15
poligor3 написа:
Не ми харесват. Освен това ще извикам Кушел на дуел.

За какво ще се дуелираш с него?
цитирай
7. yotovava - неравен дуел ще е това
29.04.2011 15:29
Полигорите от 1 до 7, плюс танатосците, тибериите и канибалите, мародерите.... ОТИДЕ СИ КУШЕЛ, САКЪН!!!!!!
цитирай
8. kamosutrov - Кушелът ще го думне с някоя пиратка
29.04.2011 16:42
yotovava написа:
Полигорите от 1 до 7, плюс танатосците, тибериите и канибалите, мародерите.... ОТИДЕ СИ КУШЕЛ, САКЪН!!!!!!

цитирай
9. kamosutrov - Не ще да е теологичен само
29.04.2011 16:43
poligor3 написа:
4, 5 и 6 още не съм ги открил. Само 3 полигора имам.
А това ще е теологичен дуел, не истински.
Ще спорим по религиозни впроси.

сега е на антидемокртична и антихигиенна вълна.
цитирай
10. анонимен - Атеистите са големи ебачи, ша зн...
29.04.2011 20:53
Атеистите са големи ебачи, ша знаеш. Щото нямат страх от господа. Кой по ред е тоя постинг, който ми посвещаваш. Недей така, че хората ще си помислят нещо. Ако ти е мъчно за моите атеистични постинги, само си поръчай и готово. Няма да те бавя нито ден. Сам съм си говорел...иска ти се. Ще ти споделя една тайна, ама няма да завиждаш. Откак ми пишеш биографията, 80 човека ме сложиха в любими. Дет' са вика, лоша реклама няма. Ами близо 300 000 прочита, те от какво са мислиш?!
цитирай
11. yotovava - Кушел, те мойте са 330614, а любимите - 149
29.04.2011 22:06
а дойдох след теб. Недей да се възгордяваш.
Обаче в едно не си прав - не, атеистите не сте добри клатачи, вервай ми :)))))))))))))))))))))
И всъщност онова няма нищо общо с религията. Или го можеш, или си търсиш я някой виновен, я накой бог.
цитирай
12. анонимен - Йотова, колко атеисти си изпроб...
29.04.2011 22:23
Йотова, колко атеисти си изпробвала. Моити постинги почти всички са скандални а не за рожденни дни и разни лиготии. Ти ако пишеш такива, тогава ми се хвали. Моите любими са към 170. :)))
цитирай
13. yotovava - Това ще запазя в тайна, да те светна - ти за кой морал гласуваше, за онзи на Народния съд ли? Аз също не пиша за рождени дни, бай дъ уей.
29.04.2011 22:25
kushel написа:
Йотова, колко атеисти си изпробвала. Моити постинги почти всички са скандални а не за рожденни дни и разни лиготии. Ти ако пишеш такива, тогава ми се хвали. Моите любими са към 170. :)))

цитирай
14. анонимен - Имаш 706 постинга и си ги пускала по ...
29.04.2011 22:49
Имаш 706 постинга и си ги пускала по 10 на ден. Ако питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка.
цитирай
15. kamosutrov - Един малко деликатен въпрос към Пророк-Месията
29.04.2011 23:59
kushel написа:
Атеистите са големи ебачи, ша знаеш. Щото нямат страх от господа. Кой по ред е тоя постинг, който ми посвещаваш. Недей така, че хората ще си помислят нещо. Ако ти е мъчно за моите атеистични постинги, само си поръчай и готово. Няма да те бавя нито ден. Сам съм си говорел...иска ти се. Ще ти споделя една тайна, ама няма да завиждаш. Откак ми пишеш биографията, 80 човека ме сложиха в любими. Дет' са вика, лоша реклама няма. Ами близо 300 000 прочита, те от какво са мислиш?!

От къде разбра, че атеистите са големи ебачи? Някак си... така... деликатно да те запитам.
цитирай
16. kamosutrov - Каква грешка нямаше да допуснеш??
30.04.2011 00:00
kushel написа:
Имаш 706 постинга и си ги пускала по 10 на ден. Ако питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка.

цитирай
17. edinman - Само за това заслужаваш да се пържиш на стола в "Алкатраз" нищожество!
30.04.2011 00:09
kushel:" А ко питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка."
цитирай
18. xloranphyl - kushel:" А ко питаш за наро...
30.04.2011 01:08
edinman написа:
kushel:" А ко питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка."

Ми...
Прав е човека!
цитирай
19. kamosutrov - "Той нямало да допусне такава грешка"
30.04.2011 09:48
19. edinman - Само за това заслужаваш да се пържиш на стола в "Алкатраз" нищожество!
edinman написа:
kushel:" А ко питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка."

С такива изтървани фрази, се показва цялата мисловна конструкция на "крякащите" атеисти и демократопсувачи. Альоу, Пророк-месията! Върни си се при атеизма, че тук съвсем ще го закъсаш.
цитирай
20. kamosutrov - Когато Пророк месията пръдни, доприпква xloranphyl
30.04.2011 09:50
xloranphyl написа:
edinman написа:
kushel:" А ко питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка."

Ми...
Прав е човека!

И започва да обяснява колко е приятна миризмата.
цитирай
21. yotovava - Мдааа, който го може - може. Има опция в блога да пускаш на определена дата и час - та вечер колко му е да ги подготвиш между някой и друг тек :))))))))))))))))
30.04.2011 10:00
kushel написа:
Имаш 706 постинга и си ги пускала по 10 на ден. Ако питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек. Трябвало е да се постъпи по-радикално. Доста фашаги са оттървали въжето. Аз нямаше да допусна такава грешка.

цитирай
22. otherwise - Мисля, че нечия грандомания тук
30.04.2011 10:08
трябва да се лекува при специалист. Преди сам да си нахлузи въжето...
Баси откаченящината :(

Вярно, виртуал е, всеки може да дрънка каквото му скимне, но има неща, с които човек нито трябва да се шегува, нито да се гаври.

Кушел, ти изобщо ли загуби съвестта си някъде по пътя? Или душата си.
Единствената утеха за теб и хората като теб би била Лука 23:39-43, да си този отляво. При условие, че имаш времето, защото човек никога не знае кога ще е последния му шанс... Въпреки Божията милост
цитирай
23. boristodorov56 - Кич. ел - гнусен тип си - няма да се уморя да го повтярам! Гнусен и неморален!!!
30.04.2011 11:52
kushel написа:
Ако питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек.
Трябвало е да се постъпи по-радикално.
Доста фашаги са оттървали въжето.
Аз нямаше да допусна такава грешка.



Но, драги ми Кич.ел - кажи ми , кой кумъниз не е гнусен и неморален тип?
цитирай
24. kamosutrov - Пророк-месията е доказал, че няма съвест и морал
30.04.2011 13:02
otherwise написа:
трябва да се лекува при специалист. Преди сам да си нахлузи въжето...
Баси откаченящината :(

Вярно, виртуал е, всеки може да дрънка каквото му скимне, но има неща, с които човек нито трябва да се шегува, нито да се гаври.

Кушел, ти изобщо ли загуби съвестта си някъде по пътя? Или душата си.
Единствената утеха за теб и хората като теб би била Лука 23:39-43, да си този отляво. При условие, че имаш времето, защото човек никога не знае кога ще е последния му шанс... Въпреки Божията милост

А само мерак за слава и власт.
цитирай
25. kamosutrov - На тях им се е ебало жени с чорапи
30.04.2011 13:21
boristodorov56 написа:
kushel написа:
Ако питаш за народния съд, мисля, че е бил много мек.
Трябвало е да се постъпи по-радикално.
Доста фашаги са оттървали въжето.
Аз нямаше да допусна такава грешка.


Но, драги ми Кич.ел - кажи ми , кой кумъниз не е гнусен и неморален тип?

Щото ... цървулите, така да се каже... не им харесвали вече.
цитирай
26. blogena - еее
30.04.2011 13:28
брех

Всички са готини в своите резличности - дори и крайни, по някога!!!
И всички сте гадни, когато гледата само в една посока като коне с капаци!!!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591960
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930