Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2011 15:12 - Каре от 5 туза
Автор: kamosutrov Категория: Забавление   
Прочетен: 14169 Коментари: 62 Гласове:
351

Последна промяна: 22.04.2011 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сега, да не кажете, че лъжа? Не било възможно. Брей! Само да не кажете, че Рустам е шмекер и мошеник? Не!!!! Той е честен човек и вярващ християнин под прикритие. И може да прави чудеса. Може, бе! Може!

Прочетен: 73 Коментари: 15 Гласове: 2231
Прочетен: 1007 Коментари: 48 Гласове: 1093

Значи, това е чудо, не обикновено мошеничество! Не, не и не!
Поради големия интерес към пеенето ми, ще ви покажа едни мои ученици. Винаги ученикът става по-добър от учителя си.








Гласувай:
552



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Великденско чудо ще е това, да знаеш.
22.04.2011 15:22
Питай за патента :)))))))))))))))))))))
Валя
цитирай
2. анонимен - Йотова,
22.04.2011 15:26
ми и ти го знаеш бе -- твоя пост за зелената карта също имаше фалшив брой на четенията.
Ако го нямаше Рустам и аз, кво щеше да пишеш бе, катана?
цитирай
3. yotovava - А, дойдохте си на думата и тук.
22.04.2011 15:49
Весели празници от мен :))))))))))))))))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Библията ни учи да обичаме ближния, а Камасутра ни показва как!
22.04.2011 16:16
Истински свободно е само свободното падане, Камосутров.
А Рустам направо се срути. В момента ми прилича на легнал полицай - кеф ти е да го сгазиш бавно! :-))))))))))))))))
Светли Великденски празници, Камосутров!
Чу
цитирай
5. yotovava - Е, и ти не се даваш де, Ан.
22.04.2011 16:27
:))))))))))))))))))))))))))))))
Като гледам, все тук клечиш.
цитирай
6. yotovava - Аноним, що вдигаш вой до възбог? От две седмици анонимните коментари се трият самоволно.
22.04.2011 16:44
анонимен написа:
Грозотата ще спаси света! И дъртото изветряло ЧУчело, хахахаааааааа, склеротици :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

цитирай
7. yotovava - Не си нов, не си, само си недорасъл, де :)))))))))))))))))))
22.04.2011 17:02
анонимен написа:
Олиза ли гъза на посеркото Станков Валерка? Смени ли му памперса на дядката? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))(

цитирай
8. kamosutrov - Бре! Тоя номер с гласовете така и не ми стана ясен
22.04.2011 17:10
Анонмчото, който се упражнявав писане на ругатни. Чети сега, за тебе е следното: Кана те най учтиво да ми оближеш гъза в съпровод на стиховете на Полигорчо. Значи, ти ще ближеш, той ще рецитиро. При съвпадение на личностите, Поли е анонимния. Стиховете ще са на Валя и Чу. Но близането ще си остане като действие. Ако не ми хареса как ближеш, ще се упражняваш докато ми хареса.
цитирай
9. kamosutrov - Весели празници и на тебе, Чу
22.04.2011 17:11
4udovi6teto написа:
Истински свободно е само свободното падане, Камосутров.
А Рустам направо се срути. В момента ми прилича на легнал полицай - кеф ти е да го сгазиш бавно! :-))))))))))))))))
Светли Великденски празници, Камосутров!
Чу

цитирай
10. kamosutrov - Безпогрешна диагностика
22.04.2011 17:21
Споменеш ли Валя и Чу и Полито полудява.:-)))))))))))))) Полигорчо, Докато ми ближеш задника, ще слушаш още Трън и Смайли. А когато се научиш, ще ти попея.
цитирай
11. yotovava - Викай му Пупи,
22.04.2011 17:22
така по му е гот. :))))))))))))))))
цитирай
12. rustam - Ха,
22.04.2011 17:25
ами виж себе си, "капитане"
прочетен - 94 гласове-540. Не си ли шмекер?
Аз, за разлика от тебе, имам и с минус 1000.
цитирай
13. kamosutrov - Докато преде облаците на ризи
22.04.2011 17:34
анонимен написа:
16. анонимен - Катана, пиеш ли си хапчетата редовно, смотаняко изветрял? :)))))))))))))))))))
Що бе, ти твойте да не ги забрави?

Не се и сеща за илачите.
цитирай
14. kamosutrov - Мога ли да харесвам повече жени? :-)))))))
22.04.2011 17:35
анонимен написа:
28. анонимен - катана, бабичката те е парясала ли? щом и йотовицата минава за валя при теб, ясна е работата :))))))) изкуфели старчета!

Е, така е. Всеки влак си има пътници. Не може всички да са влюбени само в една. Ще се разчекне бе, без такива, които да поемат част от мъжете!

цитирай
15. kamosutrov - Абе тоя анонимчо, да не е от отхвърлените, Валче?
22.04.2011 17:37
Много войнствено го дава. И се самонавива.
цитирай
16. yotovava - Знам ли, то аз не ги броя, но на Пупи ми прилича повече, той така стръвно и безкористно се бори :))))))))))))))))))
22.04.2011 17:40
37. kamosutrov - Абе тоя анонимчо, да не е от отхвърлените, Валче?
17:37
Много войнствено го дава. И се самонавива.
цитирай
цитирай
17. yotovava - къде изчезнаха анонимците бееееееееееееееее
22.04.2011 17:47
ех, така ме веселяха :)))))))))))))))
цитирай
18. kamosutrov - Сега ще дойдат от разни профиляци.
22.04.2011 17:51
yotovava написа:
ех, така ме веселяха :)))))))))))))))

Валче, това са моите ученици в пеенето. Много са готини.
цитирай
19. kamosutrov - Опааааааа... Спирам да свалям мацки с Пупипоезия.
22.04.2011 17:57
анонимен написа:
40. yotovava - Знам ли, то аз не ги броя, но на Пупи ми прилича повече, той така стръвно и безкористно се бори :))))))))))))))))))

:)) На Поли му е простено. Жена му го е зарязала преди години, заради друг мъж и от тогава никоя неще да му се върже за дълго, защото си е чалнат. Плюй си в пазвата да не го видиш на живо.

Разбрах защо. По мен мятаха фикуси, стреляха и се опитаха да влязат в ръкопашна схватка. Там било разковничето. Ще си свалям по мойта технология. Без рими и песни.
цитирай
20. анонимен - Камосутров,
22.04.2011 18:01
що Йотова и Чудовището клечат все в блога ти?
Щото сте еднакво смешни и тъпи, бездарни и некадърни, и със смайли и трън сте едно идеално ТКЗС.
Катана, Йотова , Чудовището - простотия без граници!
цитирай
21. kamosutrov - Пупи, щото им е приятно, бе.
22.04.2011 18:04
polligor7 написа:
що Йотова и Чудовището клечат все в блога ти?
Щото сте еднакво смешни и тъпи, бездарни и некадърни, и със смайли и трън сте едно идеално ТКЗС.
Катана, Йотова , Чудовището - простотия без граници!

При мен е забавно.
цитирай
22. darcy - Само клипчетата си заслужават 540-те гласа :-)))
22.04.2011 18:07
цитирай
23. анонимен - О, да, извинявам се.
22.04.2011 18:08
анонимен написа:
polligor7 написа:
що Йотова и Чудовището клечат все в блога ти?
Щото сте еднакво смешни и тъпи, бездарни и некадърни, и със смайли и трън сте едно идеално ТКЗС.
Катана, Йотова , Чудовището - простотия без граници!


Без Барона от Асан маала не стаава.
Ако катана можеше да мисли, щеше да проумее каква карикатура е - с тия 5 шпендела оформят едно разклонение в еволюцията, липсващото звено между човека и маймуните.
То и анонимните показват ясно как нормалните хора извън ТКЗС-то им се отнасят към тях.
Смешни създания, единствената полза от които е пиар-а, който ни правят на нас, свястните.
цитирай
24. yotovava - Поли никога не е бил женен, това е история, която използва да сваля нетни девойки :)))) Наживо знам как изглежда, има го в тубата.
22.04.2011 18:10
20. анонимен - 40. yotovava - Знам ли, то аз не ги ...
17:52
40. yotovava - Знам ли, то аз не ги броя, но на Пупи ми прилича повече, той така стръвно и безкористно се бори :))))))))))))))))))

:)) На Поли му е простено. Жена му го е зарязала преди години, заради друг мъж и от тогава никоя неще да му се върже за дълго, защото си е чалнат. Плюй си в пазвата да не го видиш на живо.
цитирай
25. анонимен - Йотова,
22.04.2011 18:15
ще ти се да си ме виждала, ама съм само в мокрите ти сънища.
Ровиш из никовете ми, денонощно следиш къде кво правя, щото си мечтаеш за мен.
С трън и дори със смайли бих легнал, ама с теб - никогаж!
цитирай
26. kamosutrov - Дарси, хич не знам кой ги нашляпа тези гласове :-))))))
22.04.2011 18:15
Но моите ученици по пеене са страховити. :-))))))))))))))))
цитирай
27. yotovava - Да бееее, хехехехехехехех, аз да не съм се намерила на улицата... друг беше изразът, но ще загубим младежката аудитория :))))))))))))
22.04.2011 18:16
polligor7 написа:
ще ти се да си ме виждала, ама съм само в мокрите ти сънища.
Ровиш из никовете ми, денонощно следиш къде кво правя, щото си мечтаеш за мен.
С трън и дори със смайли бих легнал, ама с теб - никогаж!

цитирай
28. kamosutrov - Ще те бият, бе Пупи! Щото не трябва само лежане....
22.04.2011 18:17
polligor7 написа:
ще ти се да ме виждала, ама съм само в мокрите ти сънища.
Ровиш из никовете ми, денонощно следиш къде кво правя, щото си мечтаеш за мен.
С трън и дори със смайли бих легнал, ама с теб - никогаж!

Можеш и на полянка да си легнеш. В близката горичка със една сърничка и т.н.
цитирай
29. yotovava - аааа, не тъй, искайте си от него, аз съм под прикритие :)))))))))))))))))))))))))))
22.04.2011 18:19
анонимен написа:
дай някоя снимка на полигор!

цитирай
30. анонимен - Е, ками, няма само да лежа,
22.04.2011 18:29
с Йотова специално ще правя някои други неща.
С тоя твой идиотски пост и идиотски коментари бих се принизил до тебе,ако остана, тъй че си говорете с Йо.
Вчера намерих Оная й работа, която беше изгубила, ще ти я пратя на лични.
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - ще ти се да си ме виждала, ама съм само ...
22.04.2011 18:35
yotovava написа:
polligor7 написа:
ще ти се да си ме виждала, ама съм само в мокрите ти сънища.
Ровиш из никовете ми, денонощно следиш къде кво правя, щото си мечтаеш за мен.
С трън и дори със смайли бих легнал, ама с теб - никогаж!


По-добре е, Полигорчо, да можеш, но да не искаш, отколкото постоянно да ти се иска, но да не можеш! Хе-хе-хе... а ти кво? До обяд ти се яде, следобед ти се спи, нощем ти се е..е, но компът ти изпива жизнените сокчета от всички възможни чакри - и постоянно някой те преследва - я Валя Йотова, я Чудовището, я Камосутров, Я Трън или Смайлито, я гадничкото чувство, че освен талантецът и инструментчето, и заплатата ти малка като гарсониерката в хисарското Маймундере.
Е, сега видяхме, че и Великден за теб няма. Хората са усмихнати, светли, ведри, радват се едного другиго, а ти дори на черква няма да идеш - и ще кесиш в Интернета, щото си в постоянна депресия - а депресия, Полигор, в твоя случай има само едно описание - Да излезеш от Интернета и да няма къде да отидеш!
Жалко, наистина жалко.
Вземи се в ръце, ако не те е гнус! :-))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
32. yotovava - Аз обаче не разбрах това с гласовете
22.04.2011 18:39
нали постингът беше за това?
Подшушни патентата, а? :))))))))))))))
цитирай
33. yotovava - Пупи, гледам, че си влизал в блога ми,
22.04.2011 18:40
ще кажеш ли какво е ХУП-ХУШ?
цитирай
34. анонимен - Ей, самият Бог се обади!
22.04.2011 18:43
Ами да не би аз да съм го пуснал тоя пост, бе, Чу.
Аз взимам отношение по поредната простотия на катана - той е обсебен от рустам и мен и всеки ден пише за нас.
От коментара ти се вижда, че съм напълно прав в това, което пиша за теб - страхливо злобно човече, което наднича от блога на катана и сипе акита.
Гнус ме не е от себе си, а от теб - че превърна сайта в помийна яма.
За морала ти уондър писа ясно тия дни.
Най-добре се скрий при развалените си банани.
цитирай
35. анонимен - Бабо Яго,
22.04.2011 18:46
случайно влязох, като копирах коментара.
Вече отбелязах по-горе - с катана и Чудовището сте грешки на природата и ако имахте малко разум, щяхте да осъзнаете колко сте жалки.
понеже нямате, аз ви го обяснявам подробно.
цитирай
36. yotovava - нагледно може да се види, като се взре в теб човек :)))))))))))))))))))))
22.04.2011 18:48
polligor7 написа:
случайно влязох, като копирах коментара.
Вече отбелязах по-горе - с катана и Чудовището сте грешки на природата и ако имахте малко разум, щяхте да осъзнаете колко сте жалки.
понеже нямате, аз ви го обяснявам подробно.

цитирай
37. yotovava - Опааааа, стана интересно :))))))))))))))))))))
22.04.2011 19:09
38. анонимен - случайно влязох, като копирах к...
19:02
polligor7 написа:
случайно влязох, като копирах коментара.
Вече отбелязах по-горе - с катана и Чудовището сте грешки на природата и ако имахте малко разум, щяхте да осъзнаете колко сте жалки.
понеже нямате, аз ви го обяснявам подробно.


Ще им обясниш ли и защо почти не живееш в Хисар или аз да им кажа. Тогава ще им се изЯсни защо само малоумна може да ти се върже на ума.
цитирай
цитирай
38. kamosutrov - Ваднъж като Поли ще правиш
22.04.2011 19:15
polligor7 написа:
с Йотова специално ще правя някои други неща.
С тоя твой идиотски пост и идиотски коментари бих се принизил до тебе,ако остана, тъй че си говорете с Йо.
Вчера намерих Оная й работа, която беше изгубила, ще ти я пратя на лични.

Като Призрак я мразиш, като анонимен ти е грозна. Е... обясни какво ще правиш с Валчето в края на краищата...
цитирай
39. анонимен - Йотовата,
22.04.2011 19:33
плагиатката, може саамо да мечтае за мъже като полигор и рустам.
Обаче има много естествени нитрати в нея и е пикантна, тъй че аз мисля да я изям за закуска утре.
цитирай
40. kamosutrov - Опааааааааа! Сега пък ПолиКанибалест се облизва...
22.04.2011 20:04
kanibal написа:
плагиатката, може саамо да мечтае за мъже като полигор и рустам.
Обаче има много естествени нитрати в нея и е пикантна, тъй че аз мисля да я изям за закуска утре.

цитирай
41. deleted-4udovi6teto - плагиатката, може саамо да мечтае ...
22.04.2011 20:14
kamosutrov написа:
kanibal написа:
плагиатката, може саамо да мечтае за мъже като полигор и рустам.
Обаче има много естествени нитрати в нея и е пикантна, тъй че аз мисля да я изям за закуска утре.


Камосутров, въздухът е незабележим, докато някой не се изпърди, а ти много пърдялници си събрал, пич, много. Някои от тях са световни шампиони по пърдел - ако някой пръдне веднъж, те пърдят дваж - да подобрят рекорда! :-))))))))))))))))
Чу
цитирай
42. анонимен - Ето нещо много точно:
22.04.2011 20:29
49. анонимен - Чу-че-ло, има ли по-голям боклук от тебе тук? Уондър ти смачка фасона подобаващо, дърт пърдялнико!
20:18

Този гений по пърденето, съдейки по просташкото му изразяване, е най-неприятното нещо в блога.
Не само че превръща поезията в пръдня, ами се кефи на мириса й.
И понеже все за Маймундере повтаря, а той е идеалният маймун, разменящ си банани с една маймунка, която сега пак е сътворила бананче, от името на Президента на Маймун дере го каня като почетен маймун.
Всичко е на мои разноски.
цитирай
43. blackpredator - Евтин номер на Чувдарчетата
22.04.2011 20:31
Първо нацвъкваш минуси на Рустам, за да имаш повод за постинг, после пишеш постинг и гласуваш за себе си, за да бъде каруцата на звеното /на/първа.
Направо рицарски турнир, в помощ на вдовиците от АПК..
Дон Катан и СанЧу Панса са ми ясни, не ми е ясна ролята на Йолсинея. Най-вероятно "jolce" – сладък. От цвекло или от тръстика иде, не питайте.;)
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - 49. анонимен - Чу-че-ло, има ли п...
22.04.2011 20:42
kanibal написа:
49. анонимен - Чу-че-ло, има ли по-голям боклук от тебе тук? Уондър ти смачка фасона подобаващо, дърт пърдялнико!
20:18

Този гений по пърденето, съдейки по просташкото му изразяване, е най-неприятното нещо в блога.
Не само че превръща поезията в пръдня, ами се кефи на мириса й.
И понеже все за Маймундере повтаря, а той е идеалният маймун, разменящ си банани с една маймунка, която сега пак е сътворила бананче, от името на Президента на Маймун дере го каня като почетен маймун.
Всичко е на мои разноски.


Културният човек пърди и викеа "Пардон!". Двуличният пърди и пита "Кой пръдна?" Циникът пърди и те гледа право в очите. Кавалерът пуска дамата първа да пръдне. Песимистът - още преди да е пръднал, си мисли, че се е насрал. Припряният едвам чака да пръдне. Дискретният пърди и казва - "Нека си остане между нас!"Егоистът пърди само за себе си. Суетният пърди и чака да му ръкопляскат. Срамежливият пърди и се изчервява. Тайнственият не пърди току-така. Колегиалният разрешава и на колегите си да пръднат. Скъперникът пърди само в затворена стая. Шегаджията пърди и вика - който пърди, зло не мисли! Некадърникът цял ден се напъва и не може да пръдне. Кутсузлията пърди и се насира в гащите.Чревоугодникът пърди и казва - ауууу, страхотно мирише!

Ти май си кутсузлията, Канибале, Полигоре, или още какъвто си там във всичките си шизофренични разклонения? Ако не си, избери си нещо - все нейде ще се познаеш! :-))))))))))))
Чу
цитирай
45. анонимен - Чудовище,
22.04.2011 20:53
размислите върху пърденето показват великолепно как екстраполираш собствената си идентичност и я опредметяваш - грандоманията, простотията, злобата като пръдня.
Невъзможно е да осъзнаеш, че си пръдня, ако някой не ти го каже.
Моята задача е тази -да ти разясня,че ти си един страхлив и смешен драскач, който непрекъснато пърди и с това осмисля битието си.
цитирай
46. анонимен - Анонимен,
22.04.2011 21:47
49. анонимен - kanibal, склерозиралото старче ще ли те разбере? няма! не се хАби да обясняваш на изветрялници!

знам, че няма да разбере. Той не разбира нищо, но аз пиша за другите.
С две думи то се свежда до следното - като поведение Чудовището е един много лош вариант на Азис, който се крие в блога си и допуска само лигави облизвания на йотова, бизкочо и смайли, трън вече не го коментира, а се кефи, че го нокаутира по популярност, който сам не се защитава, а чака да се смуши под крилото на катана, който просто е едно голямо нищо.
Зарди което бяха изтрити 2 профила -- понеже го обидили гения.
Чудовището просто е вреден - и някои като мен обосновано го доказват.
цитирай
47. kamosutrov - Хайде, дръж се сериозно
22.04.2011 22:04
blackpredator написа:
Първо нацвъкваш минуси на Рустам, за да имаш повод за постинг, после пишеш постинг и гласуваш за себе си, за да бъде каруцата на звеното /на/първа.
Направо рицарски турнир, в помощ на вдовиците от АПК..
Дон Катан и СанЧу Панса са ми ясни, не ми е ясна ролята на Йолсинея. Най-вероятно "jolce" – сладък. От цвекло или от тръстика иде, не питайте.;)

Ако владеех номера с гласуванията, щях да ви отровя живота. Няма по страшно нещо от това, да трошиш глави с камъните на противникът си. Принципът на айкидо. А това, че ще се изтрепета за любимата ви "Първа страница" може само да ме забавлява. Оказва се, че суетата е станала присъща на мъжете. Забавно...
цитирай
48. kamosutrov - Полигоре, поне тук не води диалози със себе си.
22.04.2011 22:14
Най-вероятно си дотегнал на всички със своите антиЧудовищни писанки. Ако можеш да напишеш нещо различно, всички ще сме ти задължени. Или поне си номерирай, да не отнемаш място.
цитирай
49. анонимен - катана,
22.04.2011 23:26
а ти с твоите антиполигорски и антирустамовски писанки си пример за баналност и суета - и точно защото искаш да си на първа, ги пишеш.
Ти си дотегнал на всички - навил си си трима души на пръста и ги развяваш като байрак.
Тоя пост например е абсолютно идиотски - осмива нереалните гласове, а е точно същият, с 544 гласа.
Какъв е смисълът от него освен да стърчиш на първа?
цитирай
50. blackpredator - :)))
22.04.2011 23:48
Полигоре, поведението ти е отвратително. Как и с какво право си позволяваш, с многобройните си никове, да лавиносваш всякъде!? Имаш мнение, кажи го. Но словоблудството ти, наистина е болест, с която съвсем не си по-различен от простащината на Чу-то. Не излизай с тъпият номер, че вербалната ти логорея, е единствено в услуга на перманентната ни тъпост, която ти искаш да наостриш.
Аман от тъпи брустове...

Катана, айде забавлявай се с Полигор, не с моите мераци за първа.:)))))
цитирай
51. анонимен - Дрън дрън.
22.04.2011 23:59
Че ако катана не бълва непрекъснато подобни тъпотии, няма да имам повод да го репликирам. Ти може и да проумяваш същността на ЧУвдарчетата, но някои не са дотам мъдри. Не моята логорея е излишна, а тия постове. Какъв е смисълът от настоящия ми обясни.
Простащината на катана изисква адекватен отговор.
цитирай
52. kamosutrov - Виж, не съм забелязал да трептиш от мерак за първа.:-))))))))
23.04.2011 00:15
blackpredator написа:
Полигоре, поведението ти е отвратително. Как и с какво право си позволяваш, с многобройните си никове, да лавиносваш всякъде!? Имаш мнение, кажи го. Но словоблудството ти, наистина е болест, с която съвсем не си по-различен от простащината на Чу-то. Не излизай с тъпият номер, че вербалната ти логорея, е единствено в услуга на перманентната ни тъпост, която ти искаш да наостриш.
Аман от тъпи брустове...
Катана, айде забавлявай се с Полигор, не с моите мераци за първа.:)))))

Полито, ако си изреди всичките никове ще излезе, че има име по дълго от името на испански благородник с род от 13 век. Баси човека е той. Да съумява да направи тълпа от 1 човек и да организира масови безредици с нея.
цитирай
53. kamosutrov - За 49. shtrakalka - kamosutrov, да си видял постинг на blackpredator на заветната "Първа"?
23.04.2011 00:18
shtrakalka написа:
Иначе, вярно е, суетата е станала присъща за мъжете.

Не съм видял. Предполагам, че мераците са насочени в друга посока. Къде женски, къде течни. Което е и по-разумното, де. :-)
цитирай
54. kamosutrov - Поли,ако имаш чувство за хумор, то го използваш твърде пестеливо
23.04.2011 00:25
kanibal написа:
Че ако катана не бълва непрекъснато подобни тъпотии, няма да имам повод да го репликирам. Ти може и да проумяваш същността на ЧУвдарчетата, но някои не са дотам мъдри. Не моята логорея е излишна, а тия постове. Какъв е смисълът от настоящия ми обясни.
Простащината на катана изисква адекватен отговор.

И ти се чувстваш задължен да го дадеш този адекватен отговор? Моля ти се, не се ангажирай за в бъдеще с такива тегоби. Остави ме да си вея байряка на воля, да си се простача спокойно. Отдай се на римите и лириката. Не че и там те бива, ама все пак...
цитирай
55. kamosutrov - за 56. анонимен - Защо не питаш любимия си Кушел?
23.04.2011 10:16
анонимен написа:
Той май е светнат по въпроса с гласуването. Имаше специален пост на тази тема. Не се съмнявай, че ако някой пожелае да се бъзика и с теб, ще имаш много повече минуси или плюсове от прочитите.
Поздрави и Светли празници.
Аноним Анонимски, може и да ме изтрият преди да го прочетеш.

Защо да го питам? Този метод наподобява на детска игра на лъженица. Добрите играчи не щипят зарове, не крият и не гледат чужди карти. Падат или побеждават с достойнство. А с мошеници никой не играе. Освен балъците.
цитирай
56. анонимен - Аман от вас!
23.04.2011 13:45
Пичове, омръзнахте на всички с глупостите си.
цитирай
57. hristo27 - В Блог. бг всичко е възможно. Тук ...
23.04.2011 14:14
В Блог.бг всичко е възможно.
Тук редовно се вадят по 5, че и по 6 не само oт тузове.
Нищо чудно каре 8-ци да бие петдесет до туз!
цитирай
58. анонимен - Това се отнася за
23.04.2011 16:00
alegator написа:
Пичове, омръзнахте на всички с глупостите си.

катана най-вече.

Снесе някоя простотия, почне да я мъти, дойдат Чудовището и Йотова да помагат в мътенето, кудкудякат на воля и това си е.
Катана, днес още не си писал за мен, това остаря.
И не вдяваш, че с тия постове си вкарваш втогол, щото иначе нямам повод да ви наритам тримата с Баба Йога и Чу, а ти ми даваш идеален такъв.
Откажи се от тия чудерасти, не си лош човек, ама те те оскотяват.
цитирай
59. kamosutrov - И ти като Полигорите.
23.04.2011 17:58
alegator написа:
Пичове, омръзнахте на всички с глупостите си.

Четенето на глупости не е задължително, ако те натоварват. Аз правя така.
цитирай
60. kamosutrov - Амо ти "наритваш"!?!?!? На бях разбрал до сега.
23.04.2011 17:59
polligor7 написа:
alegator написа:
Пичове, омръзнахте на всички с глупостите си.

катана най-вече.
Снесе някоя простотия, почне да я мъти, дойдат Чудовището и Йотова да помагат в мътенето, кудкудякат на воля и това си е.
Катана, днес още не си писал за мен, това остаря.
И не вдяваш, че с тия постове си вкарваш втогол, щото иначе нямам повод да ви наритам тримата с Баба Йога и Чу, а ти ми даваш идеален такъв.
Откажи се от тия чудерасти, не си лош човек, ама те те оскотяват.

Виждам само, че полудяваш, де.:-)))))))))
цитирай
61. kamosutrov - За такива случаи винаги имам по една резервна 8-ца коз
23.04.2011 18:01
hristo27 написа:
В Блог.бг всичко е възможно.
Тук редовно се вадят по 5, че и по 6 не само oт тузове.
Нищо чудно каре 8-ци да бие петдесет до туз!

:-))))
цитирай
62. анонимен - search engine ranking tips backlinks service
03.10.2011 02:20
link building service the best seo <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> instant backlinks
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kamosutrov
Категория: Забавление
Прочетен: 591697
Постинги: 68
Коментари: 1658
Гласове: 2619
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930